خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نابودی اسرائیل یک سخن سیاسی صرف نیست، گفت: نابودی اسرائیل یک راهبرد قرآنی و الهی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۵۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم ولایتمدار، مؤمن و روزه دار سمنان اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیری را انتخاب کرده است که به ظهور حضرت مهدی منتهی می شود و آیه 54 سوره مائده این بشارت را به ملت ایران که زمینه ساز ظهور هستند؛ داده است.

وی افزود: آخرین سوره قرآن که به طور مفصل آینده مسلمانان را تا آخرالزمان ترسیم می کند؛ دوستی ها و دشمنی ها و مسئولیت ها را مطرح می کند؛ سوره مائده است؛ این سوره صد و سیزدهمین سوره قرآن است که بر قلب پیامبر نازل شده است و بحث ولایت بعد از رسول را مطرح می کند و آیات ولایت، غلبه حزب الله بر همه شیطانیان انسی و جنی در این سوره است و آیه بشارت در مورد ملت بزرگ ایران نیز در این سوره است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بیان داشت: این سوره برای آینده مسلمانان است؛ نهی و حذر از ارتباط با یهود و نصارا در مورد مسلمانان نه یک نهی مستحبی بلکه یک نهی وجوبی در این آیه وجود دارد و اینکه مسلمانی که قصد دوستی به یهود و نصارا بدهد از مسلمانی اخراج می شود و در آیه 82 سوره مائده علت شدت و نهی این چنینی را مطرح می کند که چرا دست دوستی و محبت دادن به یهود چنین کیفری دارد.

تویسرکانی با بیان اینکه ما در صدد زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت هستیم، گفت: بزرگترین مانع ظهور این قوم نژاد پرست صهیونیستی است که باید از میان برداشته شود.

وی با بیان اینکه نقشه راه ما مسلمانان توسط قرآن ترسیم شده است؛ افزود: ای مسلمانانی که تشنه ولایت مستضعفین بر روی زمین هستید؛ اگرخواهان آزادی، کرامت و استقلال هستید؛ باید این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه داعش از مردم به‌عنوان سپر بلا استفاده می‌کند، بیان کرد: مقام معظم رهبری هم‌زمان با اقدام سپاه پاسداران برای اصابت موشک به مقر داعش‌ دستوراتی داده‌اند.

تویسرکانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن زمان و مکان، فرمان زمان اصابت را ارسال کرده‌اند، اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند این اقدام زمانی صورت گیرد که آنجا خالی از مردم عادی باشد و آنان با زبان روزه و مشغول خواندن نماز نباشند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «داعشیان فریب‌خورده‌اند و دشمنان اصلی نیستند؛ بلکه دشمنان اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که باید نابود شوند».

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه داعشی‌ها نیروهای فریب‌خورده هستند، خاطرنشان کرد: باید همه نگاه‌ها به سمت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمن اصلی باشد.

تویسرکانی افزود: امروز ایرانیان با حماسه‌آفرینی در روز قدس ماهیت این رژیم را به جهان معرفی کرده‌اند و تا از بین بردن رژیم صهیونیستی غاصب با هم پیوند ناگسستنی دارند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نابودی اسرائیل یک سخن سیاسی صرف نیست، گفت: نابودی اسرائیل یک راهبرد قرآنی و الهی است.

تویسرکانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و کودک کش و وحشی، ظالم و ستمگر و نماد استکبار است، تأکید کرد: همه مسلمانان باید عزمشان را برای نابودی اسرائیل جزم کنند؛ چرا که اسرائیل یک غده سرطانی است و برای نابودی اسلام تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: تمام کافران و مشرکان و منافقان دست به دست هم داده اند که جلوی جهانی شدن اسلام را بگیرند و اسرائیل این رژیم منحوس و خبیث تلاش می کند از جهانی شدن اسلام با توطئه های پیچیده و پنهانی جلوگیری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها