مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در سخنرانی راهپیمایی روز قدس دهستان شیرامین با اشاره به حضور مردم در راهپیمائی روز قدس، گفت: تا پای جان پای ولایت ایستاده ایم چاکه فرزند رمضانیم و تا جان در بدن داریم با پیروی از ولایت بینی مستکبرین را به خاک می مالیم.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۶۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید تقی امیرفاطمی با اشاره به کلام امیرمومنان علی(ع) مبنی بر کمک به مظلومان گفت: جمهوری اسلامی یاور مظلوم و دشمن ظالم است.

وی حرکت انقلاب اسلامی را برگرفته از راه و رسم علوی دانست و افزود: امام راحل با لبیک گفتن به علی(ع) روز قدس را در کشور پایه گزاری کردند.

حجت الاسلام امیر فاطمی صهیونیست ها را دشمن اصلی بشریتخواند و بیان داشت: با جنایاتی که صهیونیست ها تا به حال انجام داده اند دشمن اصلی مسلمانان و بشریت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر یکی از خصوصیات شاخص هر مسلمان واقعی را ظلم ستیزی عنوان و اظهار کرد: به لطف الهی و با رشادت های سربازان اسلام بر تن دشمنانمان ظالممان لرزه انداخته ایم.

حجت الاسلام امیر فاطمی شرکت در راهپیمایی روز قدس را جزو بهترین عبادات برشمرده و بیان داشت: باید با نیت قربه الی الله در اهپیمایی روز قدس حاضر شویم.

ارسال نظرات