دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه آمریکایی‌ها پیوند دهنده سعودی‌ها با صهیونیست‌ها هستند، گفت: قطع روابط برخی از کشورهای عربی با قطر هم یک توطئه آمریکایی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۹۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سخنران یوم الله روز جهانی قدس در  استان آذربایجان شرقی در زیارت قبور شهدا در محل گلزار شهدا استان تبریز و در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی گفت: امروز سرزمین های اشغالی به محیطی شکننده امنیتی تبدیل شده و تامین امنیت برای اشغالگران دیگر در ارادهکو کنترل رژیم صهیونیستی نیست.

وی افزود: راه اندازی گروهک های تروریستی باعث فراموشی اولویت ملت های اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی نخواهد شد ، چرا که این رژیم جوهره نا امنی و سازنده این گروهک های تروریستی است.

سرلشکر صفوی با اشاره به تلاش دشمنان در ایران هراسی گفت: آمریکا و رژیم. صهیونیستی  و برخی از کشورهای منطقه در توطئه  جدید ایران هراسی و اسلام هراسی شکست خورده اند و ملت بزرگ ایران حامی همه مسلمانان اهل سنت و شیعه  وسایر فرق اسلامی در مبارزه با گروهکهای تکفیری است.

وی ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش هرگز نخواهند توانست رژیم صهیونیستی را از کابوس نا امنی و نابودی نجات دهند و این رژیم جعلی و جنایتکار محکوم به شکست است و پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در خصوص راهبردهای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: راهبرد نهضتی و توسعه جهاد مسلحانه به کرانه باختری که حدود ۳ میلیون جمعیت و حدود ۵/۸۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد در کنار راهبرد سیاسی وحدت مسلمین بر علیه دشمن مشترک یعنی صهیونیستها و حمایت همه جانیبه مادی و معنوی از ادامه جهاد مسلحانه و مقاومت اسلامی مردم ساکن در فلسطین اشغالی  دو راهبرد اصلی در حمایت از مردم فلسطین است.

سرلشکر صفوی از قطع روابط سیاسی، اقتصادی مخفی و آشکار کشورهای اسلامی با این رژیم و همچنین استفاده از تمامی ظرفیتها و قابلیتهای سازمانهای منطقه ای و بین المللی در حمایت از بازگشت ۵/۵میلیون آواره فلسطینی به  موطن خود و همه پرسی از مسلمانان و مسیحیان و یهودیان برای تشکیل دولت واحد دموکراتیک فلسطین بعنوان دیگر راهبردهای حمایت از مردم فلسطین نام برد و در ادامه  به راهبردهای اقتصادی  و فرهنگی پیش رو اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به دلایل پیوند سعودی ها با آمریکایی ها گفت: سعودی ها برای ادامه حملات نظامی به یمن و حمله به مردم بی دفاع بحرین مجبور هستند به آمریکا ئیها باج دهند و آمریکائیها پیوند دهنده سعودی ها با صهیونیست هاهستند و قطع روابط برخی از کشورهای عربی با قطر هم یک توطئه امریکایی است، چرا که قطریها یک ذخیره ارزی حدود ۴۰۰ میلیارد دلاری دارند و آمریکائیها به قطر می گویند اگر امنیت می خواهی بایستی سهم ایالات متحده را بدهی و همچنین از گروه های اخوانی مبارز در فلسطین همچون حماس حمایت نکنی.

ارسال نظرات