آیت الله حسینی همدانی گفت: مردم در این روز قیام میکنند برای حمایت از مظلوم و با وحدت و یکپارچگی انزجار خود را از سگ هار منطقه اعلام میکنند و عملا بیان میکنند وقتی روز قدس در دنیا مردم در خیابان ها حضور پیدا میکنند ، این یعنی روز قدس را ما علامت صدور انقلاب میدانیم .
کد خبر: ۸۸۷۷۷۴۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

آیت الله حسینی همدانی در خطبه های این هفته کرج اظهار داشت: اهل تقوی در کنترل زبان دقت دارند چون میدانند که اگر مراقبت زبان را نکنند به دنیا و آخرت آنها ضرر خواهد زد، رسول خدا در بیانی فرمودند" بیشترین خطاهای انسان در زبان اوست".

روز قدس علامت صدور انقلاب/ به زودی بینی اسرائیل منشا ظلم و فساد در دنیا خاکمال خواهد شد

وی با بیان اینکه نمامی و سخن چینی از بیماری های خطرناک است افزود: این بیماری گذشته از ضرر های فردی ، آثار و تبعات اجتماعی دارد و یکپارچگی و وحدت اجتماع را از بین میبرد.

امام جمعه کرج گفت: اگر سخن چینی در جامعه رواج پیدا کند رحمت الهی از آن جامعه گرفته خواهد شد.

وی بیان داشت: امیر المومنین علی (ع) فرمودند " کسی که در پی عیب های مسلمانان است عاقبت رسوا خواهد شد و از همه مهم تر اینکه اعتمائ مردم را نسبت به خودش از دست میدهد و مردم دیگر او را امانت دار نمیدانند و سعی میکنند هر جا که او حضور دارد سکوت کنند.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: در همه جنایات رخ داده برای مسلمانان در طول تاریخ آمریکا واسرائیل نقش داشتند و بیشتر جنایاتی که مرتکب میشوند به اسم حقوق بشر است.

امام جمعه کرج روز قدس را یادگار امام خمینی(ره) دانست و افزود: مردم در این روز قیام میکنند برای حمایت از مظلوم و با وحدت و یکپارچگی انزجار خود را از سگ هار منطقه اعلام میکنند و عملا بیان میکنند وقتی روز قدس در دنیا مردم در خیابان ها حضور پیدا میکنند ، این یعنی روز قدس را ما علامت صدور انقلاب میدانیم .

آیت الله حسینی همدانی افزود: با بیداری ملل اسلامی و روشن شدن خیانت های بعضی سران کشور های اسلامی که با همکاری اسرائیل بر علیه مصالح مسلمین اقدام دارند، آرام آرام به سمت ازادی قدس شریف و اضمحلال رژیم صهیونیستی و ریشه کن شدن این جرثومه فساد از سر کشو های اسلامی بلکه دنیا حرکت میکنیم و به زودی به فضل پروردگار بینی منشا ظلم و فساد در دنیا یعنی اسرائیل پلید خاکمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است یادآور شد: در این روز همه مسلمین باید در زنده نگه داشتن او قیام و اقدام داشته باشند .

امام جمعه در ادامه سخنان خود با اشاره به دو مطلب مهم و اساسی در دو سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: تبیین مفهوم شهادت و اثرآن در حفظ دنیا و آخرت مردم و همچنین احترام به خانواده های شهدا و پاسخ دندان شکن به تهدید های حاکمان آمریکایی اط مزالب بسیار مهم و کلیدی سخنرانی رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه کرج از برادران سپاه که مقتدرانه بعد از دوازده روز از حادثه تروریستی تهران همانطور که اعلام کرده بودند با یک حرکت دقیق و حساب شده و انقلابی پاسخ خون بیگناهان  و کسانی که به امنیت کشور تعرض کرده بودند را دادند تشکر و قدر دانی کردند. 

آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: با شلیک 6 موشک به منطقه الدیر الزورسوریه خواب تروریست ها را بی خواب کردند، این عملیات نظامی در این سطح کار سخت و پچیپیده ای است و دارای خطرات فراوان در ابعاد گونان است، که فرزندان دلیر، رشید و انقلابی به مدد الهی و دعاهای پاکان، پدران  و مادران شهدا و مدافعان حرم و با فرمان مقتدرانه فرمانده کل قوا و انجام اطلاعات و عملیات دقیقی که نیروهای سپاه انجام دادند و از پس این کار به خوبی برآمدند و کاری شبیه معجزه در سطح جهان را به نمایش گذاشتند.

وی  گفت: در این عملیات ایران با صلابت تمام اعلام کرد در قبال منافع حیاتی خود انعطاف ندارد و اگر کسی بخواهد امنیت کشور را بر هم بزند باید منتظر موشک باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه نفس آمریکا و اسرائیل و عوامل منطقه آنها مثل آل صعود پلید در سینه هایشان حبس شد بیان داشت: امیدواریم سیلی ای که داعش خورد ، صدای این سیلی را دیگران هم شنیده باشند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه  این اقدام پیام های روشنی برای منطقه و جهان داشت گفت: همه بدانند توان موشکی ایران واقعیتی است که نمیتوانند آن را با قزع نامه و مذاکره حذف کنند، بطلان حرف هایی که یک عده در داخل میزدند و میزنند(که البته چند روزی است ساکت هستند) توان موشکی  را زیر سوال میبردند، مشخص گردید که این حرف ها چه قدر باطل است. 

وی افزود: امروز روشن شد که اقتدار ملی مولفه هایی لازم دارد و بعضی ها خواسته و امیدواریم ناخواسته و از روی برنامه نباشد، که کشور را بعضا به سمتی هدایت میکنند که آن صلابت از آن گرفته شود. 

ایشان با اشاره به سخنرانی رهبریدر بین دانشگاهیان گفت : مسئله سند 2030 که مطرح میکنند تصویب شده و کنار گذاشته شده ، حقیقت مطلب این است که این زور نیست، مصوبه ای که میگویند دو پهلو است و هرگز بر ابطال سند استعماری 2030 دلالتی ندارد و حتی به گونه شده است که دست مجریانب که تمایل به غرب داشته و رحیه انقلابی ندارند وا داده و وابسته هستند و ضربان قلب آنها با آمریکا کوک میشود و میتپد ، دست اینها را باز گذاشته است تا بتوانند به بهانه عدم مغایرت با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نسبت به اجرای بخش های مختلف سند اقدام کنند. 

امام جمعه کرج بیان داشت: به تعبیر بهتر آقایان نه تنها مانع ابطال رسمی سند نشده اند بلکه با این مصوبه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز اجرای رسمی جزء به جزء سند را گرفته اند و این یعنی فاجعه فرهنگی.

وی افزود: خیلی شفاف و محکم باید اعلام کنند که سند باطل است و دست از مماشات در این عرصه برداند، خودتان را در مقابل بیگانگان نبازید، داشته های ما به مراتب بیشتر و مترقی تر است ، بر اساس قرآن و روایات و فطرت طراحی شده است .

ایشان با بیان اینکه مطالب تعلیمی و تربیتی اسلام از منبع وحی گرفته شده است گفت: مطالب تعلیمی و تربیتی اسلام بی نظیر است ، چرا تن به یک سند استعماری داده میشود و روی آن پافشاری میشود؟گاهش برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی و محوری جامعه به خصوص اموری که مربوط به امنیت ، اقتدارو استقلال کشور در همه زمینه ها میشود و حتی کفر ستیزی و روحیه انقلابی وجهادی کنار گذاشته میشود و به مسائل کوچک پرداخته میشود و یک مرتبه فضای مجازی را پر میکنند از مسائل غیر ضروری، که دوستان باید هوشیار، بصیر باشند و هوشمندانه عمل کنند.

امام جمعه کرج بیان داشت: مطالبه گری را کنار نگذارید، یکی از همان مسائل اصلی مطالبه گری موضوعات اصلی کشور است و یکی از مسائل اصلی کشور مسئله برجام است .

ایشان افزود: با تحریم جدیدی که صورت گرفته است که میتوان گفت از طرف مقابل این قرار داد پاره شده و از بین رفته است هنوز کلام و بیانی از آقایان در مقابله با حرکت آنها دیده و شنیده نمیشود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: خود اروپاییان  میگویند که برجام نقض شده است، اما اقایان میگویند باید مطالعه کنیم ببینیم که نقض شده است یا خیر، در صورتی که باید به این مسئله در اسرع وقت بپردازند و فکر مردم را مشغول مسائل غیر ضرور نکنند.

امام جمعه کرج اظهار داشت: انتخاب اخیری که در عربستان انجام شد، به نظر میرسد زمینه ساز اتفاقاتی است که کار آل صعود دیگر تمام  میشود. 

وی در پایان از تمامی البرز نشینان که در راهپیمایی روز قدس شرکت داشتند تقدیر و تشکر کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها