خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

پاسخ موشکی سپاه، بار دیگر اقتدار ملت ایران را در جهان ثابت کرد.

امام جمعه شهرضا گفت: پاسخ موشکی نیروی هوافضای سپاه به اقدام کور تروریستی داعش نه تنها اقتدار ملت ایران را بار دیگر در جهان ثابت کرد، بلکه سبب شادی مردم ایران شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۵۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا؛ حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهارداشت: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، مبانی اقتدار کشور نباید تضعیف شوند، سپاه و بسیج و نیرو های مردمی و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تاکنون امنیت کشور را حفظ کرده اند و از این پس نیز باید با حمایت از آنها در استمرار این امنیت بکوشیم.

وی با بیان اینکه پیام روز قدس مردم دلاور ایران، حفظ ولایت فقیه و حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن بود که برای همیشه در تاریخ ماندگار است، افزود: یکی از مسئولان کشور عربستان گفته است که باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم اما این مقام سعودی و سایر اربابانش فراموش کرده‌اند که روزی جوانان مقتدر ایرانی در برابر تهاجم هشت ساله ایستادگی کردند و از این پس نیز همانگونه خواهد بود.

امام جمعه شهرضا گفت: هنوز هم افراد بسیار زیادی در داخل کشور ایران ادامه دهنده راه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که مدافعان حرم از جمله آنها هستند.

وی بیان کرد: پاسخ موشکی نیروی هوافضای سپاه به اقدام کور تروریستی داعش نه تنها اقتدار ملت ایران را بار دیگر در جهان ثابت کرد بلکه سبب شادی مردم ایران شد.

وی تصریح کرد: امنیت کامل در کشور ما وجود دارد در حالی که در کشورهای اطراف ما جنگ و آشوب وجود دارد و تمام احزاب کفر و الحاد منطقه و جهان در ریاض گرد هم آمده‌اند با جبهه ضد ایرانی را تقویت کنند.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: عربستان مجبور شده است دشمن سرسخت مسلمانان را به کشور خود دعوت کند و در قبال پرداخت میلیاردها دلار سلاح‌های مختلفی را از او خریداری کند و در برای کشتار مسلمان جهان استفاده کند.

وی در پایان اظهار داشت: ما به مبانی امام راحل(ره) نیاز داریم، اگر بخواهیم انقلاب اسلامی همیشه حفظ شود باید راه و نام امام(ره) را زنده نگه داریم.

ارسال نظرات