انتفاضه صداوسیمای مرکز زنجان در روز جهانی قدس

صداوسیمای مرکز زنجان با هدف انعکاس شور، شعور ، عزم و بصیرت مردم غیور و شهیدپرور استان زنجان در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، ویژه برنامه هایی را به صورت زنده پخش کرد .
کد خبر: ۸۸۷۷۷۶۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ویژه برنامه معاونت سیما «مقاومت حماسه سی» نام داشت که امروز به مدت 240 دقیقه به صورت زنده حضور باشکوه مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس را به تصویر کشید .

این برنامه علاوه به پوشش زنده مراسم راهپیمایی ، آیتمهای متنوع دیگری نیز داشت که ازآن جمله می توان به حضور کارشناس در برنامه جهت بررسی و تبیین ابعاد سیاسی ، اجتماعی این روز مهم، اجراهای متعدد زنده سرود و موسیقی در استودیوی برنامه، ارتباط زنده با محل برگزاری مراسم راهپیمایی و پخش گزارشهای مردمی، پخش وله های مختلف ، ارتباط زنده با خبرنگاران مستقر در شهرستانهای استان و انعکاس حضور پرشور مردم در دیگر شهرهای استان ، نمایش شاتهای هوایی از مراسم اشاره کرد .

برای پوشش این مراسم از دو واحد سیار و پرتابل ، شش دوربین ، هلی کم بهره گیری شده بود .

« فریاد رهایی» هم عنوان ویژه برنامه صدای مرکز زنجان بود که از ساعت 9 تا ۱۲:۳۰ به مدت 210 دقیقه به تهیه کنندگی الهام نجفی به صورت زنده و مستقیم حضور مردم در راهپیمایی و حمایت از قدس شریف را منعکس کرد. تلفن‌ها و گزارش‌های مردمی، مطالب موضوعی، پخش پیام‌های مسئولان استانی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی، بهره مندی از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درخصوص قدس و فلسطین، ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستان ها ، حضور کارشناسان در برنامه ، اجرای زنده شعر و موسیقی در استودیو ، بیان تاریخ اشغال فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی ، ارتباط با مراکز استانها از دیگر بخش های این برنامه بود.

معاونت خبر مرکز زنجان نیز با اعزام 20 اکیپ به نقاط مختلف استان این رویداد مهم را پوشش داد .

تهیه خبرهای مکتوب، گزارش های رادیویی و تلویزیونی، پوشش راهپیمایی مراکز شهرستانها، شهر ها و روستاهای استان از دیگر اقدامات این معاونت برای روز جهانی قدس می باشد .

علاوه بر این با هماهنگی های صورت گرفته ، شبکه های سراسری و برون مرزی یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، قرآن ، خبر ، سحر، شما و presstv نیز به مدت بیش از 90 دقیقه به صورت زنده تصاویر حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس را به سمع و نظر هموطنان داخل و خارج از کشور رساندند .

ارسال نظرات