جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس باید بداند جز نابودی او ما را آرام نخواهد کرد و مرگ بر آمریکا امروز شما را به خدا نزدیک می کند.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۷۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد اظهار داشت: صهیونیسم به عنوان یک اقلیت کوچک یهودی عملیات ضد اسلامی را دنبال می کند.

وی افزود: آوارگی و کشتار مردم مسلمان و زیر سلطه کشاندن حاکمان کشورهای عربی بخشی از اقدامات رژیم صهیونیستی در روند تشکیل این رژیم منحوس بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی این وضعیت دگرگون شد و افول و نابودی تدریجی رژیم اشغالگر و بیداری ملت ها آغاز شد و کشورهای اسلامی باجرات و قدرت مقابل این رژیم می ایستند.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی سنگ ها را به موشک تبدیل کرده است که هیچ گنبد آهنی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد و حزب الله و حماس، ارتش بزرگ رژیم اشغالگر قدس را شکست دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه حضور مردم وفاداری آنها به نظام و انقلاب را ثابت می کند، خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی نگذاشت که مساله فلسطین هرگز فراموش شود.

وی افزود: مبارزه با اسرائیل مبارزه با جریان سلطه است و امروز همه مردم و مسئولان ایران اسلامی با وجود اختلاف نظرها در یک جبهه مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی در خصوص عملیات موشکی سپاه علیه داعش گفت: موشک های سپاه با تصمیم فرماندهی معظم کل قوا با پیمودن فاصله 700 کیلیومتری به طور دقیق نقاط مد نظر را نابود کردند و اقدار ایران را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس باید بداند جز نابودی او ما را آرام نخواهد کرد و مرگ بر آمریکا امروز شما را به خدا نزدیک می کند.

وی تصریح کرد: امروز هوشیاری بیشتری نیاز است و دشمن شما که مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی حتمی می داند نقشه خطرناکی مانند نقشه یهود بعد از پیامبر کشیده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: یهود 10 سال در مدینه در زمان حکومت پیامبر گرامی هر فتنه گری و تهاجمی که توانست انجام داد اما نتیجه نگرفت بعد از رحلت پیامبر فهمید با عملیات مستقیم نمی تواند اسلام و مسلمانان را شکست دهد.

به گفته حجت الاسلام حاجی صادقی آن عده قلیل که به عنوان جریان صهیونیستی شناخته شده اند نقشه کشیدند که مسلمانان را به دست خودشان شکست دهند لذا جریان نفوذ و فتنه گری را دنبال کردند و موفق شدند با نفوذ فکری وضعیت جهان اسلام را بعد از پیامبر به جایی برسانند که مسلمانان نماز شب خوان فرزندان رسول گرامی اسلام را قتل عام کنند.

وی افزود: بعد از قضیه کربلا نیز هیچ امامی نتوانست حاکمیت و ولایت در دست بگیرد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز دشمن جبهه وسیع و عظیمی درست کرده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار داشت: حرف دشمن این است که چرا نظام ولایی در طول تاریخ بیش از 10 سال نبوده است اما الان نظام انقلاب اسلامی 40 ساله شده و انقلاب از همه فتنه ها و خطرها عبور کرده است.

وی تصریح کرد: نخستین عاملی که انقلاب اسلامی را سربلند کرده است وجود رهبری آگاه، حکیم و بصیر است و بعد از امام راحل گفت هدف و روش همان هدف و روش بنیانگذار انقلاب اسلامی است و نگذاشت امام راحل به تاریخ بپیوندد و فراموش شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی فرمانبری، ایستادگی و مقاومت ملت را دومین عامل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان تلاش می کنند رهبری سوم انقلاب اسلامی ازجنس رهبری اول و دوم نباشد اما خبر ندارند خدا و دعای ملت، رهبری سوم نیز از جنس آنان خواهد بود.

انتهای خبر z

ارسال نظرات