نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت : روز قدس متعلق به جهان اسلام است، جهان اسلام باید بداند وجود صهیونیستها نه فقط برای فلسطین بلکه برای جهان اسلام خطر است.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۸۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: امروز روز جهانی قدس است و همچنان که امام راحل فرمودند روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و مسلمین است، نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، قدس سرزمین اسلامی و نخستین قبله مسلمانان است، محل بعثت بسیاری از پیامبران الهی است و نباید چکمه پوشان صهیونیستی در قدس قدم بگذارند.

وی افزود: روز قدس متعلق به جهان اسلام است، جهان اسلام باید بداند وجود صهیونیستها نه فقط برای فلسطین بلکه برای جهان اسلام خطر است، هدف رژیم صهیونیستی نابودی اسلام و مسلمانان است، خوشبختانه شاهد زوال رژیم صهیونیستی هستیم، با اتحاد مسلمانان و انسجام جهان اسلام و مشت های گره کرده آنان روزی فرا خواهد رسید که رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه نباید از دشمن اصلی غفلت کنیم، دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است، این دو عامل اصلی فتنه در منطقه هستند،عنوان کرد: هرگونه تفرقه و اختلاف و درگیری بین مسلمانان ریشه اش به آمریکا و اسرائیل برمی گردد، همه مصیبت های منطقه و عامل تروریست های فتنه گر آمریکا و اسرائیل است.

میرعمادی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریسم دولتی به ذات هستند، فراموش نکرده ایم که آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان زد و بسیاری از شخصیت های فلسطینی و لبنانی را ترور کرد، بیان کرد: داعش نیز مولود خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکا است، مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعار استراتژیک برای جهان اسلام است.

وی با اشاره به پاسخ باصلابت موشکی فرزندان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر تروریست های داعش گفت: این پاسخ موجی از شادابی و نشاط و خوشحالی را در مردم ایران به وجود آورد و غرور ملی تقویت شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران و تمام اقشار با سلایق گوناگون به این اقدام موشکی به عنوان مظهر اقتدار ایران افتخار کردند، حتی ضد انقلاب ها در خارج از کشور نیز از این اقدام خوشحال شدند که ایران قوی است، خاطر نشان کرد: جای تشکر و سپاس دارد این اقدام سپاه، این عزیزان با تیزبینی و درایت و به موقع و به جا پاسخ دندان شکنی به تروریست ها دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این اقدام موشکی نشان داد ایران قادر است در برابز هرگونه تهدیدی با قاطعیت و محکم پاسخ کوبنده بدهد، فرقی نمی کند این تهدید در لباس داعش یا در قامت آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد، افزود: همه فهمیدند جواب ترقه بازی موشک است، این اقدام موشکی موفقیت آمیز پس از دوران دفاع مقدس بی نظیر بوده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این سیلی گرچه به صورت داعش اصابت کرده اما صدایش استکبار و رژیم صهیونیستی و آل سعود را به لرزه درآورده است، تصریح کرد: پیام اصلی اقدام موشکی سپاه آن است که ایران توانایی نظامی لازم و کافی را برای دفع هرگونه تهدید دارد.

وی افزود: این اقدام موشکی لرزه بر اندام استکبار جهانی و آل سعود انداخته به طوریکه نفس در سینه استکبار و آل سعود حبس شد و تا مدتی گیج بودند که چه اتفاقی افتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز ایران سربلند است و بر سر امنیت خود با کسی شوخی ندارد، آل سعود بداند در برابر موشک های ایران همچون مگس هستند و قدرت عرض اندام ندارند، گفت: این ها عده ای شکم پرست و شهوت پرست هستند.

آیت الله میرعمادی در ادامه با تاکید بر اینکه مبادا این افتخارات دچار حاشیه شود، با حاشیه سازی این افتخارات را تحت الشعاع قرار ندهید، خاطر نشان کرد: مسئولان باید اقتدار نظامی سپاه را تقویت کنند؛ نیش نزنند و از حرف هایی که باعث می شود این اقتدار به عظمت خود باقی نماند دوری کنیم.پ

انتهای خبرz

ارسال نظرات