همگام با مردم سراسر کشور؛

مردم انقلابی مهدیشهر در روز قدس حماسه آفریدند

مردم ولایتمدار مهدیشهر ،بار دیگر با گامهایی لبریز از عشق به اسلام وارزشهای اسلامی ،در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد مرگ بر آمریکا ومرگ براسرائیل ،حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۱۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، امروز مردم روزه دار مهدیشهر همزمان با سراسر کشور وجهان اسلام بار دیگر با حضورد منسجم وگسترده خود در راهپیمایی بزرگ روز قدس با مشتهای گره کرده بار دیگر با آرمانهای امام راحل وشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند وبا پیروی ولبیک به رهبر فرزانه خشم وانزجار خود را از استکبار جهانی ،رژیم اشغالگر صهیونیسم به نمایش گذاشتند.

مردم مهدیشهر مسیر میدان امام رضا (ع)تا حسینیه المهدی محل برگزاری نماز جمعه را در حالی با صلابت واقتدار پیمودند تا با حضور گسترده خود در صحنه توطئه های مستکبرین ودشمنان را خنثی کنند.

در این مراسم ،مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان در جمع مردم روزه دار وانقلابی مهدیشهر اظهار کرد:امروز صهیونیست ها تصور می کنند در دیواری آهنین واقع شده اند در حالی که به وضوح دیده می شود پایه های این دیوار بسیار سست خواهد بود.

وی در ادامه گفت:آنچه که به عنوان یک تهدید وغده سرطانی در جهان مطرح می باشد صهیونیست جهانی است که معتقد به برتری قوم یهود است وهیچ قومی جز قوم خود را قبول ندارد.

محمد حسن پیر چه در ادامه گفت:صهیونیست مرام ومسلک حزب بین المللی یهود است که اندیشه آن حاکمیت مطلق برجهان است که می خواهد از هر راهی با فریب وحیله برجهان تسلط پیداکند.

وی با اشاره به نژاد پرستی ،خشونت ،اسطوره سازی افسانه ای ،جادوگری ،پول پرستی وعشق به طلا ،ربا خواری وجنگ افروزی را از ویژگی های این گروهافراطی دانستوگفت:مسلمانان باید شریان حیاتی صهیونیست در حال مرگ را قطع کنند واولین شرط آن این است که امنیت آنان را از بین ببریم ومحیط را برایشان ناامن سازیم.

پیرچه در ادامه خاطر نشان کرد:به فرموده رهبر معظم انقلاب تا 25 سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد وبا ضربه به این غده فساد وتباهی چراغ عمرش خاموش گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار