امام جمعه شهرستان ازنا

امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست

امام جمعه شهرستان ازنا گفت: امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست و امریکا وفایی به عهد رانمی داند همانگونه که در مذاکرات هسته ای برجام وفای به عهد نکرد و روز به روز وضعیت در حال بد شدن است و در حال وضع تحریم جدید است.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۱۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت اسلام شاهچراغی ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که به ندای رهبر معظم انقلاب و امام راحل(ره) و با زبان روزه لبیک گفتند اظهار داشت:امروز چشم همه رسانه های غربی و ماهواره ها به کشورهایی اسلامی و ایران دوخته شده است که چگونه مردم در صحنه حضور پیدا می کنند و چگونه مشت هایی گره کرده خود را به سمت امریکا و ولد نامشروح اش،اسرائیل غاصب نشانه میرود.

وی با اشاره به هوشیاری امام (ره)که جمعه اخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد افزود:اگر امام با هوشیاری در مقابل اسرائیل ایستادگی و مبارزه نمی کرد امروز این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام فراگیر می شد

امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به موضعه ایران در مقابل اسرائیل غاصب عنوان کرد :موضعه ایران در قابل اسرئیل مقابله و مبارزه تا حد نابودی این رژیم غاصب است و این موضعه به هیچ وجه تغییر نمی کنند و تغییر ناپذیرست و مقابله و مبارزه با اسرائیل در اولویت سیاست رهبری معظم انقلاب و امام راحل و انقلاب اسلامی است،و هیچ دولتی نمی تواند این سیاست را تغییر دهند.

وی بیان کرد :کسانی بودند که در زمان امام راحل (ره) بودند که می خواستند سیاست ایشان را در قبال ارتداد سلمان رشدی و اسرائیل و امریکا تغییر دهند.که اما در مقابل انان ایستادند .و امروز نیز رهبر معظم در مقابل این افراد ایستادگی می کنند .

حجت اسلام شاهچراغی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه امریکا خاطر نشان کرد:امریکا به دنبال توطئه در کشور ماست که دائما در حال برنامه ریزی از روش های جنگ نرم و فرهنگی میخواهند در داخل کشور ما از مسیر انقلاب منحرف شود. و مجلس سنا امریکا با طرح حمایت از مخالفان انقلاب مخواهند در سیاست ما نفوذ کنند و از مخالفان انقلاب حمایت کنند .

امام جمعه شهرستان ازنا با توجه به سخنان تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا هشدار داد: اینان دنبال این هستند که به داخل ایران نفوذ کنند و نفر و روی افراد کار کنند و با کسانی که با سیاست انقلاب مخالف هستند را مورد حمایت قرار دهند و این نشانه خطر برای ایران است .

حجت اسلام شاهچراغی با اشاره به سخنان رهبری در قبال امریکا تصریح کرد: امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست و امریکا وفایی به عهد رانمی داند همانگونه که در مذاکرات هسته ای برجام وفای به عهد نکرد و روز به روز وضعیت در حال بد شدن است و در حال وضع تحریم جدید است.

وی با اشاره به برجام گفت:بعد از برجام هسته‌ای حال برجام موشکی در دستور کار امریکا قرار گرفته تا ایران را خلع سلاح کنند.اگر ایران توان دفاعی نداشته باشد نمیتواند با موشک هایی میان برد خود 600 کیلومتر مقر داعش را هدف بگیرد و انتقام حادثه تروریستی تهران و مرقد امام را بگیرد.با گفته تحلیل گر روس که شلیک موشکی ایران به تروریست ها به روسیه نشان داد که میتواند در مقابل امریکا بایستد.

وی در رابطه با مذاکره در مورد سپاه و سپاه قدس و بسیج گفت:ما با هیچ قدرت و هیچ کسی در مورد سپاه پاسدارن و بسیج و سپاه قدس مذاکره ای نداریم و نخواهیم داشت .

امام جمعه شهرستان ازنا افزود: دشمن به دنبال نقاط قوت ماست که نقاط قوت ایران صنعت دفاعی و موشکی ماست که می خواهند ان را تضعیف کنند.

حجت اسلام شاهچراغی عنوان کرد: اقتدار ایران پیام صلح و دوستی و مقامت برای منطقه و جهان دارد،و سیاست کلی که رهبری که پیشرو سیاست امام راحل است معین فرموده اند در حوزه های دفاعی و امنیتی و سپاه پاسداران و سپاه قدس و بسیج با هیچ کس و قدرتی مباحثه و مذاکره نداریم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت : ما دیدم که رهبری اجازه مذاکرات با امریکا را داد اما آینده آن را برای آنها تشریح کرد که امریکا قابل اعتماد نیست زیرا دشمنی انان با لبخنداز بین نمی رود بلکه دشمنی انان با ما هر زور بیشتر می شود و گفتند که امریکا امتیاز می گیرد ولی امتیاز نمی دهد .

امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره با سند ذلت بار 2030 خاطر نشان کرد:هیچ مسئولی حق ندارد که استقلال اموزشی و علمی ملکت ما را با اجرا سند 2030 از ین برد.سند 2030 یک سند برای اموزش و پرورش نیست بلکه در همه امور دخالت می کند و سالیانه باد پاسخگو باشند ،این سند یک سند ذلت اور است و هر کشوری ان را امضا کنند زیر بار ذلت رفته است .که انان به بگویند که چه کتابی را بخوانیم و مبحث ایثارو مقاومت و شهادت را از کتاب هایی درسی حذف کنیم .

وی افزود: مسئله مهم ما این نیست که فلان صدا قبل از اذان پخش شود بلکه مسئله مهم لغو سند 2030 است که اموزش و پرورش و دیگر جا ها را نشانه رفته است .

حجت اسلام شاهچراغی گفت:کسی که اعتقاد به انقلاب و اسلام ندارد و با امریکا ارتباط دارد دیگر حق ندارند صدایش را از صدا وسیما پخش کنند.وی از مجلس و نمایندگان و شوارای عالی فرهنگی و ریاست جمهور تقاضا کرد:لغو سند 2030 که دغدغه رهبری است به صراحت بیان کنند که رهبر معظم انقلاب موضوع لغ سند 2030 را تکرار کنند.

وی تصریح کرد :افرادی در جامعه هستند که از صحبت های برداشت ناصحیح می کنند که شاید در سخنان از یک گروه یا فردی حمایت میکنیم که این اشتباه بزرگ است زیرا در کشور ما چپ و راست معنی ندارد.

امام جمعه شهرستان ازنا خاطر نشان کرد: بلکه در نظام اسلامی ایران یک علم موجود است و ان رهبری و ولایت فقیه است و هرکس ولایت مدار و با سیاست انقلاب موافق باشد ما از او حمایت میکنیم و مورد تایید ماست اما هر کس یا جناحی سیاسی که ولایت مدار و انقلابی نباشد از ان حمایت نمی کنیم و مورد تایید ما نیست

وی اظهار داشت:وی از نیرو هایی امنیتی وسپاه پاسدارن و نیرو انتظامی و بسیج که امنیت شب های قدر و روز قدس را تامین کردند تشکر و قدرانی کرد

انتهایی پیام /Z

ارسال نظرات