خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد

ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت «آیت‌الله آقانجفی» در جامعه

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت «آیت الله آقا نجفی» گفت: باید ابعاد مختلف شخصیت این عالم بزرگ که در راه تفسیر قرآن، عرفان و فقه گام برداشتند در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۲۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت «آیت‌الله آقانجفی» در جامعه
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در جلسه شورای برگزاری کنگره علمی «آیت الله آقا نجفی همدانی» بزرگداشت بزرگان دین را همانند بزرگداشت دین مقدس دانست و اظهار داشت: علما نگهبانان دین خدا در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی و... هستند.

وی با بیان اینکه علمای دین الگوهایی هستند که باید از آنها در زندگی پیروی کرد، با اشاره به حمله صدام به حوزه شیعه در نجف گفت: این ضربه مهلک و سنگینی بود چراکه حوزه شیعه در نجف علمای بزرگی را تربیت کرده و به سایر کشورها اعزام می‌کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر معرفی علما و اسوه‌ها در جامعه تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره‌‌هایی برای معرفی علمای بزرگ مؤثر بوده و کشور نیازمند برگزاری این کنگره‌ها است.

وی با اشاره به شخصیت «آیت الله آقا نجفی» عنوان کرد: باید ابعاد مختلف شخصیت این عالم بزرگ که در راه تفسیر قرآن، عرفان و فقه گام برداشتند در جامعه تبیین شود.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به جامعیت «آیت‌الله آقانجفی» تصریح کرد: طلبه‌ها نیز باید به این مهم توجه داشته باشند و جامعیت داشتن را در تمام ابعاد از جمله دینی، سیاسی و اجتماعی مدنظر قرار دهند.

وی سیره علمای جامع را درس بزرگی برای مردم به ویژه طلبه‌ها دانست و گفت: امید است با برگزاری این مراسم‌ها ابعاد مختلف زندگی این عالم بزرگ بازگو و تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار