امروز روز قدس است و شهرستان بهاباد با لبیک به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در روز قدس، استکبارستیزی را به اثبات رساندند، و یکپارچه فریاد رهایی قدس شریف را سردادند.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۲۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، راهپیمایی روز قدس همایش باشکوه امت اسلامی علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلامی است، از این‌رو مردم این دیار امروز در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

مردم ولایت مدار سراسر شهرستان بهاباد همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس مراتب انزجار خود را از رژیم صهیونیستی جنایتکار و آمریکا اعلام کردند.

در این راهپیمایی در حالی که پیشاپیش آ نها امام جمعه ، فرماندار روحانیون و اقشار مختلف مردم روزه‌دار به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند و در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام می‌کنند.

راهپیمائی مردم بهاباد از مقابل مسجد انقلاب شروع و طی مسیر خیابان امام خمینی تا مسجد جامع ادامه داشت و در این مراسم راهپیمایان با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، «هیهات مناالذله»، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و …. نابودی هر چه سریع‌تر استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی جنایتکار را در جهان خواستار شدند.

مردم روزه‌دار بهاباد با نشاطی وصف‌ناپذیر در این راهپیمایی شرکت داشته و روزه‌داری و گرما، کوچک‌ترین تاثیری بر مشت‌های گره کرده آن‌ها نداشت.

شعار علیه رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم فلسطین و دعا برای آزادسازی قدس شریف و پیروزی مسلمانان جهان در موج مبارزاتی که به راه افتاده، دائم از بلندگوهای به گوش می‌رسید.

در پایان مسیر راهپیمایی صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ملت فلسطین از سوی کمیته امداد امام خمینی ره نیز مستقر شده بود.

در پایان قطعنامه راهپیمائی در 12 ماده قرائت و با تکبیر مورد تائید حاضران قرار گرفت.


ارسال نظرات