قدردانی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر از حضور پرشور مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۴۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ؛ مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: یکی از صفات مومنان حمایت از مظلوم و دفاع از حق و عدالت است.
وی با اشاره به دشمنی قوم یهود با امت اسلام افزود: وظیفه دینی و شرعی هر مسلمان است که از همنوع خود دفاع کند.
امام جمعه مسجد الزهرا(س) اهل سنت ایرانشهر روز قدس را نماد وحدت و همبستگی امت اسلام در مقابل ظلم و آوارگی ذکر کرد و گفت: شعار قرآن مجید این است که مومنان با یکدیگر وحدت داشته باشند و در مقابل منافق صفت ها قیام کنند.
وی افزود: بعضی ها متاسفانه به دنبال ریشه کن کردن اسلام هستند و با حرکت های زشت و بدور از اخلاق و شرع تلاش دارند مسلمانان را بدنام و اسلام هراسی را در جهان ترویج کنند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: پیام حضور باشکوه مردم ایرانشهر در گرمای 50 درجه ای هوا در راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان این بود که ملت ایران تمام سختی ها را تحمل و تا آزادی قدس شریف از آرمان های فلسطینیان حمایت می کند.
مولوی کریم زایی گفت: اگر امت اسلامی متحد باشند دشمن به خود اجازه نمی دهد سرزمین مسلمانان را تصرف کند.
وی با تاکید بر احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اگر در جامعه این سنت حسنه اجرا شود جلوی خیلی از منکرات و فحشا گرفته خواهد شد و دیگر شاهد گرانفروشی، سرقت، قتل، آدم ربایی و بی عدالتی نخواهیم بود.
ارسال نظرات