مردم همیشه بیدار ایران اسلامی امروز و در راهپیمایی روز قدس همچون همیشه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی ابدی خود با مردم فلسطین را اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۴۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، مراسم راهپیمایی روز قدس در جای جای سرباز برگزار شد و مردم مومن و روزه دار این شهرستان مرزی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن ابراز انزجار از جنایات اسرائیل، همبستگی ابدی را با مردم فلسطین اعلام کردند و بار دیگر نمایش اقتدار و اتحاد خود را در تاریخ جاودانه کردند.

مردم همیشه در صحنه شهر راسک با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف و سر دادن شعارهای ضد استکباری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

گروهی از راهپیمایان شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «‌مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند و برخی نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر «مسئله فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است» و «مسئله فلسطین از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج نخواهد شد» و جمله تاریخی امام راحل «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» در این راهپیمایی شرکت کردند.

از نکات قابل توجه در رهپیمایی روز قدس در راسک حضور حجت الاسلام کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز با لباس بسیجی بود که نشان دهنده آمادگی همه مردم ایران از روحانی و بازاری تا کودکان دبستانی برای دفاع از میهن و سیلی زدن به استکبار جهانی است.
ارسال نظرات