خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گالیکش گفت:حمله موشکی سپاه به داعش کاری درست ، قاطعانه و در مسیر ولایت بود.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۵۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش به مناسبت روز قدس در جمع نماز گزاران نماز جمعه شهرستان گفت : مسئله اصلی در جهان اسلام قدس است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود : قبله اول مسلمانان جهان اسلام قدس است و جایگاه والایی در جهان اسلام دارد و محل دفن بعضی از پیامبران است که اهمیت آن موجب گردیده است تا حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز جهانی قدس نام گذاری نماید ، روزی که همه ی جهانیان برای حمایت از مردم فلسطین به میدان می آیند .

وی در ادامه به نقش سپاه پاسداران در اقتدار جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و بیان داشت : صدای سیلی به داعش به گوش اربابانش رسید و این سیلی را برادران سپاهی ما با حمله موشکی به مقر داعشی ها به استکبار زدند . برادران سپاهی ما با لبیک گفتن به مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی ) در قبال اقدام ترورسیتی که اخیرا در مجلس و مرقد امام راحل اتفاق افتاد یک جواب دندان شکن را به استکبار دادند و کاری که عزیزان ما در سپاه انجام دادند، کاری درست ، قاطعانه و در مسیر ولایت بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : دشمن به فکر القای اسلام هراسی به ویژه شیعه هراسی است و ما باید حواسمان جمع باشد که هیچ زمانی نمی شود به آمریکا اعتماد کرد و دشمن ما به دنبال امنیت اسرائیل است و ما نباید با دیپلماسی خنده با آنها روبرو شویم.

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها