خبرهای داغ:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی

روز قدس مهمترین روز مقابله سیاسی و همه جانبه با اسرائیل است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید قدردان حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب و همه اقشار باشیم که این روز را پاس می دارند.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۵۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ سید صادق طباطبائی نژاد گفت: علت این که ما در مقابل اسرائیل می ایستیم، یکی وجود مسجدالاقصی و قبله اول مسلمین و دیگری مبارزه با ظلم وستم و سوم ماهیت ظلم و جنایتکارانه اسرائیل است که وظیفه همه است در مقابل ظلم بایستند، زیرا این رژیم اگر بتواند به همه جا دست اندازی می کند.
وی با اظهار تاسف از همکاری و همراهی عربستان با رژیم اشغالگر قدس افزود: عربستان به دستور اسرائیل و با پول مسلمانان به جان مردم مسلمان یمن افتاده و آنها را شهید و کشورشان را ویران کرده است.

طباطبائی نژاد به مسئله حمله تروریستی به مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکات تاثیر در روندکار مجلس و امنیت کشور نداشته است و سپاه پاسخ محکمی به آن ها داد و با موشک مقر فرماندهی آنان را در سوریه به آتش کشید.

نماینده اردستان گفت: امنیت کشور در گرو حفظ ایمان ،وحدت ملی و حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی و حضور امت حزب الله در صحنه های مختلف کشور است.

طباطبائی نژاد گفت: امروز کشور ما در سه جبهه می جنگد؛ در بیرون از مرزها، در جبهه اقتصادی و جبهه فرهنگی که باید جهادگونه در این عرصه کار کنیم تا کشور پیشرفت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار