خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: روز قدس روز تجلیل از مقاومت ملت مسلمان فلسطین و مقابله با خوی استکباری اسرائیل غاصب است.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۵۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان افزود: نمی توان نسبت به کشتار وحشیانه، تخریب خانه های مردم فلسطین و آوارگی آن ها توسط رژیم اشغالگر قدس بی تفاوت بود.
وی با بیان این که حضرت امام خمینی (ره) چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز قدس را اعلام کردند تصریح کرد: همین راهپیمایی ها و وحدت مسلمانان سراسر جهان اقتدار پوشالی اسرائیل را در هم شکست و سران صهیونیستی خطر نابودی را احساس کردند.
خطیب جمعه اردستان افزود: ارتش اسرائیل روزی ارتش چهار کشور بزرگ عربی را شکست داد و سرزمین های آن ها را اشغال کرد ولی امروز در مقابل حزب الله و غزه تاب مقاومت ندارد و از آن ها شکست می خورد.
امام جمعه اردستان با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با خانواده مدافعان حرم و مرزداران کشور گفت: متاسفانه بعضی قلم بدستان در فضای مجازی با قلم و رفتار خود به این افراد اهانت می کنند که یک خیانت به کشور است زیرا آن ها حافظ امنیت کشور هستند.
دهشیری عملیات موشکی سپاه در سوریه را پاسخی کوبنده به عملیات تروریستی در تهران اعلام و از همه دست اندرکاران امنیت کشور تجلیل کرد.
وی افزود: امروز اتحاد کامل بین همه نیروهای مسلح در کشور وجود دارد و مردم در امنیت کامل بسر می برند و این حرکت های ناجوانمردانه خللی در حمایت مردم از نظام اسلامی ایجاد نمی کند.
امام جمعه اردستان گفت: رفتار اخیر آمریکا در تصویب تحرم های جدید علیه ایران نقض کننده برجام است که مسئولان به آن پاسخ لازم را خواهند داد.
دهشیری به وقایع ششم و هفتم تیرماه سال 1360 اشاره کرد و گفت: سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب و شهادت دکتر بهشتی و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر همکاران آن ها نتوانست خللی در روند امور کشور بوجود آورد.
وی در پایان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در شهرستان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها