خبرهای داغ:
مدیراداره آموزش و پرورش اردستان:
شفیعی شامگاه پنجشنبه در مراسم افطاری اعضای افتخاری انجمن کانون شهید مفتح اردستان اظهار کرد: از باقی مانده ماه رمضان باید استفاده کرد و حلاوت و شیرینی ماه رمضان برای همه می تواند ذخیره ای الهی باشد.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۵۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ مدیر آموزش و پرورش اردستان؛ شامگاه پنجشنبه در مراسم افطاری اعضای افتخاری انجمن کانون شهید مفتح اظهار کرد: از باقی مانده ماه رمضان باید استفاده کرد و حلاوت و شیرینی ماه رمضان برای همه می تواند ذخیره ای الهی باشد.

عیسی شفیعی با بیان اینکه وعده همه ما در راهپیمایی روز قدس می تواند حضوری سرنوشت ساز داشته و برای آینده فلسطین مهم باشدتصریح کرد: همه دانش آموزان از مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج در این مراسم شرکت فعال خواهند کرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان در ادامه جلسه گفت: موجب افتخار خواهد بود که میزبان اعضای افتخاری کانون شهید مفتح بوده ایم و یکی از لذتهایی که در ماه رمضان می تواند نصیب ما شود همین میزبانی بوده است.

حسن علیزاده اظهار کرد: این برنامه در سالهای گذشته هم اجرا شده و ۱۰۰نفر از این اعضا در برنامه حضور دارند که با اجرای مسابقه های فرهنگی حضوری به ۱۵نفر از این کودکان هدایایی تحویل خواهد شد.

وی هدف از برگزاری چنین برنامه هایی را در درجه اول تقدیر از انجمن افتخاری کانون و سپس ایجاد دوستی و مودت در بین اعضاء اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها