بیانیه سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان :

روز قدس،روز مقابلة ملتها ،در مقابل ابرقدرتهاست

قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ “مقاومت اسلامی” است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۷۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵


قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ "مقاومت اسلامی” است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.
 امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پرچمدار مبارزه با ظلم و ظالم در جهان معاصر، در روز شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸، آخرین جمعه‌ ماه رمضان هر سال را روز جهانی قدس نامیدند و همه‌ی مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان را به پاسداری از قداست قدس و بزرگ‌داشت آن فراخواندند و با تعمیم آن به روز همگرایی جهان اسلام در دفاع از فلسطین و مستضعفین جهان فرمودند: روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابلة مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابلة ملتها ،در مقابل ابرقدرتهاست.
ما جامعه مداحان و شاعران اهل بيت (ع) و هیئات مذهبی استان سیستان  و بلوچستان ضمن دعوت از اقشار و آ41حاد مختلف مردم مجاهد، انقلابی و رشید ایران برای حضور گسترده و پرشور در مراسم و راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس ،بر نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام تأکید می کنیم.

سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان و
کانون مداحان وشاعران آئینی زاهدان
ارسال نظرات