امام جمعه تربت جام در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس؛

مردم فلسطين نماد بصیرت و آگاهی در مبارزه با استکبار جهاني هستند / داعش فرزند ناخلف يهود و آل سعود است/ بایداقدام های موشکي ایران تا سرنگوني داعش و حاميان آنها ادامه يابد

امام جمعه تربت جام در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس گفت: مردم فلسطين نماد بصیرت و آگاهی در مبارزه با استکبار جهاني هستند و اگر فلسطين به آغوش اسلام عزیز برگردد دست و پاي صهيونيست بين الملل در جهان جمع مي شود.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۹۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس با شرکت قشرهاي مختلف مردم شيعه و اهل سنت از ميدان شهدا به سمت ميدان وليعصر(عج)  تربت جام برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم راهپيمايي با سر دادن شعارهاي مرگ برآمريکا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر منافق، مرگ بر تروريست، مرگ بر داعش و  .... خشم و انزجار خود را از غده سرطاني و حاميان استکبار جهاني و نوکر آنان آل سعود ابراز و با  آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري اعلام بيعت مجدد کردند.

در اجتماع روزه داران الهي روز قدس امام جمعه تربت جام گفت: قدس و فلسطين متعلق به تمام مسلمانان و آزاد خواهان جهان است بنابراین حمايت از فلسطين حمايت از تمام مظلومان عالم مي باشد.

حجت الاسلام طاهري با اشاره به این که امروز مردم قهرمان و هميشه در صحنه ايران با شرکت در راهپيمايي روز قدس اعلام کردند که پشت سر مظلومان عالم هستند افزود: مردم مظلوم کشورمان به واسطه حمایت از جبهه مقاومت اسلامی گرفتار تروريسم و تحريم هاي ناجوانمردانه مي باشد.

وي تصريح کرد: مردم فلسطين نماد بصیرت و آگاهی در مبارزه با استکبار جهاني هستند و اگر فلسطين به آغوش اسلام عزیز برگردد دست و پاي صهيونيست بين الملل در جهان جمع مي شود.

امام جمعه تربت جام با اشاره به جنايات گروه تروريستي داعش گفت: داعش فرزند ناخلف يهود و آل سعود است که با اسم اسلام و ظاهر سازي به دنبال تخريب چهره اسلام ناب محمدي است.

طاهري تاکيد کرد: هرکسي که دست دوستي به سمت يهود دراز کند اوهم صهيونيست و دشمن بشريت است.

وي با قدرداني از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران افزود: اين اقدام موشکي بر عليه تروريست ها بايد تا سرنگوني داعش و حاميان آنها ادامه يابد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها