امام جمعه شهرستان فریمان:

روز قدس نماد مبارزه با اسرائیل غاصب و استکبار جهانی است

امام جمعه شهرستان فریمان گفت: روز قدس تنها برای حمایت از مردم فلسطین نیست بلکه نماد مبارزه با اسرائیل غاصب و استکبار جهانی است
کد خبر: ۸۸۷۷۹۰۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان‌آباد در خطبه های نمازجمعه این هفته که با حضور پرشور نمازگزاران روزه‌دار و راهپیمایان در محل مصلی نمازجمعه شهرستان فریمان برگزارشد، اظهارکرد: ابتکار عمل حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، نقشه دشمنان و استکبار جهانی رابرای فراموشی یاد و نام فلسطین از ذهن مسلمانان نقش برآب ساخت.
 
وی در ادامه افزود: شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ترور یاران انقلاب و شخصیت‌های برجسته نظام اسلامی بیانگر تفکر آمریکایی است که از قبل از پیروزی انقلاب و در سال‌های ۴۲ تا کنون وجود داشته و ادامه دارد.

حجت الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: روز قدس تنها برای حمایت از مردم فلسطین نیست بلکه نماد مبارزه با اسرائیل غاصب و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارکرد: مشکل آمریکا با ما نفس جمهوری اسلامی است و انرژی هسته‌ای و حقوق بشر بهانه‌ای بیش نیست چرا که آن‌ها با استقلال ما و پرچمداری جهان اسلام و مبارزه با ظلم و استکبار مخالف هستند، بنابراین مشکلات ما با آمریکا حل‌نشدنی است.

خطیب جمعه فریمان در ادامه با تقدیر از اقدام حماسی فرزندان انقلاب در سیلی زدن به دشمنان ملت و داعش جنایتکار تاکیدکرد: سیلی سپاه پاسداران در گوش دشمنان نظام اسلامی این پیام را داشت که هر کس بخواهد در امنیت ایران خللی وارد کند با پاسخ قاطع روبرو خواهدشد و جواب ترقه‌بازی موشک است.

حجت الاسلام ایزدی افزود: سپاه با انجام این عملیات به تمامی بدخواهان نشان داد که ایران اسلامی تنها اهل حرف نیست بلکه اهل عمل است و توان موشکی خود را دستخوش مذاکره قرار نمی‌دهد و قابل حذف‌شدن نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی‌مقدم، پدرموشکی ایران ادامه‌داد: رمز موفقیت ما در شرایط کنونی کشور و منطقه توکل به خدای متعال، تقویت مبانی دینی خود، ولایت‌پذیری و بهره‌گیری از توانمندی متخصصان متعهد کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: حواسمان به دشمن باشد چراکه هیچ‌گاه دست از دشمنی با نظام اسلامی برنمی‌دارد و از طریق اجرای مسالمت‌آمیز برخی برنامه‌ها از جمله سند ۲۰۳۰ درصدد استحاله نظام، تغییر فرهنگ و اعتقادات اسلامی و نفوذ فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار