فرمانده سپاه فریمان گفت: دشمن مي خواهد با تضعیف صنایع موشکی، مقاومت و ايستادگي را از ما بگيرد تا در عرصه اقتصادي و در نهایت سیاسی وابسته باشيم.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۰۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  سرهنگ پاسدار حسین شمس در مراسم  روزجهانی قدس در شهر فرهادگرد به چرایی و دلیل به وجود آوردن روز قدس پرداخت و اظهارکرد: هدف امام راحل از نام‌گذاری این روز، ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه در بین مسلمانان بود که با حمایت همه جانبه از مظلومان و مستکبران رقم خورد.

وی افزود:۶۰ سال پیش قبله مسلمانان به دست اسراییل غاصب افتاد و هدف آنان اجرای پروژه نیل تا فرات بود تا به این وسیله کشورهای مسلمان را به زانو درآورند که البته با پیروزی انقلاب اسلامی خون تازه‌ای در رگ‌های کشورهای آزادی‌خواه و مسلمانان جهان جاری شد.

شمس با اشاره به برجام و نقض آن از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: امروز با روی کارآمدن رییس جمهور دیوانه آمریکا، تحریم‌های شدیدتری علیه ملت و مردم ایران تصویب شده است.

شمس با اشاره پرتاب۶ موشک میان‌برد و نقطه زن سپاه که ۵۰ رهبر ارشد داعش را به درک واصل کرد، تصریح کرد: دشمن می خواهد با تضعیف صنایع موشکی، مقاومت و ایستادگی را از ما بگیرد تا در عرصه اقتصادی و در نهایت سیاسی وابسته باشیم.

وی با اشاره به شعار رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که راه قدس از کربلا می گذرد، خاطرنشان کرد: اکنون سفر به کربلا و نجف مانند مشهد و قم است، لذا امیدواریم در آینده نه چندان دور نوبت به قدس، مکه و مدینه برسد و این اماکن مقدس از اشغال دشمنان بیرون بیاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها