خبرهای داغ:
مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت در محفل انس با قرآن کارکنان پالایشگاه نفت تبریز با بیان اینکه ماه رمضان ماه پرفضیلتی است که در آن قرآن نازل شده است، گفت: قرآن برنامه ای برای ارتقای اخلاق است.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۰۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، احمد مجیدی، با بیان اینکه وزیر نفت از برنامه های ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و بین کارکنان صنعت نفت حمایت می کند، بر اهتمام و توجه بیش از پیش کارکنان صنعت نفت برای استفاده از فیوضات معنوی این ماه پر خیر و برکت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه وزارت نفت در بین دیگر وزارتخانه ها در زمینه فعالیت های قرآنی رتبه نخست را داراست، افزود: با توجه به اینکه تبریز در همه امور پیشتاز است باید در زمینه قرانی نیز همچنان پیشتاز باشد.

مدیرعامل پالایشگاه نفت تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: مایه مباهات است که اکثر خانوادههای پالایشگاه نفت تبریز با قرآن مأنوس هستند.

 

غلامرضا باقری دیزج اضافه کرد: سعادت بشر به این است که خود را به قرآن نزدیک تر کند.

وی افزود: امیدواریم برگزاری این محفل قرآنی و معنوی ما را در هرچه نزدیک تر شدن به قرآن کمک کند.

 

محفل قرآنی پالایشگاه شرکت نفت تبریز با حضور حمیدرضا احمدی وفا؛ قاری بین‌المللی قرآن، در شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد که در آن گروه تواشیح بین‌المللی طارق تبریز به اجرای دو قطعه از برنامه‌های خود برنامه پرداختند.

ارسال نظرات