حجت‌الاسلام صدیقی در جمع مسئولین قضایی، قضات، اساتید و نخبگان حقوقی بسیجی:
امام خمینی یک نمونه از این اقتدار دینی بود که یک تنه هجوم برد به قلب استکبار جهانی و هیبت آنها را فرو ریخت؛ آنها نتوانستند جلوی امام را بگیرند؛ موج حرکت امام دنیا را گرفته و امروز قدرت‌های بزرگ وحشت می‌کنند.، شما مأموم آن امام باشید، با سکولار داخلی و اومانیست‌های بت‌پرست که خدا را انکار و خودشان را جایگزین خدا کردند مقابله کنید.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۹۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

هیئت سازمان بسیج حقوقدانان مراسم  افطاری برای هم‌اندیشی حقوقدانان، با حضور تعدادی از قضات دادگستری، وکلا، کارشناسان حقوقی و میهمانان ویژه‌ای از جمله حجت‌الاسلام  صدیقی، دکتر میرمحمد صادقی، دکتر موسوی، سرداز یزدی، سردار طلایی نیک، جناب آقای حشمتی در روز گذشته برگزار کرد.

 در ابتدای مراسم بهرامیان سرپرست سازمان بسیج حقودانان ضمن خوش‌آمد به میهمانان  تاکید کرد: امروزه حقوق‌دانان بسیجی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند؛ اگر قضات، سردفترها، وکیل یا استاد حقوق ما در خط مقدم نباشد تحقق تمدن نوین اسلامی ممکن نیست. اگر عهد است که مبارزه با ظلم که مهم‌ترین اولویت انبیاء و اولیاء الهی بوده مورد ملاحظه سیاسی قرار بگیرد دچار خسران هستیم.
براساس این گزارش، در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام صدیقی به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت: خودتان را دریابید، پیدا کنید، بسازید، مواظب خودتان باشید. انسان خودشناخته، خودیافته، خودساخته، همیشه پیروز میدان هست و بالاترین اسوه ما در این موضوع حضرت اباعبدالله است. همان صورتی که دشمنان شما به شما هجوم می‌آورد شما هم به آنها هجوم ببرید، منفعل نباشید، امام خمینی یک نمونه از این اقتدار دینی بود که یک تنه هجوم برد به قلب استکبار جهانی و هیبت آنها را فرو ریخت؛ آنها نتوانستند جلوی امام را بگیرند؛ موج حرکت امام دنیا  را گرفته و امروز قدرت‌های  بزرگ وحشت می‌کنند.، شما مأموم آن امام باشید، با سکولار داخلی و اومانیست‌های بت‌پرست که خدا را انکار و خودشان را جایگزین خدا کردند مقابله کنید. امروز این آقایان که می‌گویند ولایت امیرالمومنین با آراء مردم بوده، با فراندوم بوده، شما حقوقدانان باید به این‌ها حالی کنید؛ مدعیان حقوقدانی باید بدانند که انتخابات در تمام دنیا در چارچوب قانون است و قانون ما قانون ولایتمدار است؛ چرا آدم، برخلاف  قانون، مردم را تحریک به بی‌قانونی کند.

ارسال نظرات