خبرهای داغ:
به منظور گرامی داشت روز جهانی قدس:

بیانیه روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) آبیک صادر گردید

روابط عمومی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک همزمان با روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۰۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  روابط عمومی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک همزمان با روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد گه متن آن به شرح ذیل می باشد:

سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من ایاتنا إنه هو السمیع البصیر

روز قدس روز تجدید بیعت باخدا جهت حفظ مقدسات مسلمانان وهویت انسانی ومسلمانی .روز قدس ندایی به امت اسلام جهت حفظ وحدت ودوری از تفرقه ویک دست ویک دل بودن درمقابل استکبار جهانی که حامی صهیونیسم غاصب وقاتل انسانیت.روز قدس روزی است که آنچه امام راحل(ره) آن را معنی کرد.

 روز زنده نگه داشتن اسلام وروز پیام رساندن به استکبار جهانی که اسلام هیچ وقت زیر سلطه آنها نخواهد برگشت.روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود، زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند، مجروح و معلول می‌شوند و یا در سرزمین خود، توسط رژیم اشغالگر به زندان می‌افتند. روز قدس، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت و روز استیفای حقوق مردم فلسطین است.

پیام بیدارکننده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) به مسلمانان عالم در رمضان 1399 هجری قمری و ابتکار نامگذاری هوشمندانه آخرین جمعه‌ ماه رمضان به عنوان روز قدس، قبل از هرچیز، اعلام جهانی این واقعیت است که دستان غاصب قطع شدنی است و بیداری و همبستگی همه مسلمانان در مسأله فلسطین تضمین کننده پیروزی آنها بر اهل کفر خواهد بود " وَلَن يَجْعَلَ اللَّـهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا".

این روزها غزه به عنوان نماد مقاومت امت اسلام در برابر رژیم سفاک صهیونیستی، رمضان خونینی را پشت سر می گذارد و بار دیگر قتل عام مردم و زنان و کودکان به عنوان هدف راهبردی سردمداران این رژیم برای تقویت روحیه شهرک نشینان و ساکنان سرزمین‌های اشغالی و به فراموشی سپردن شکست‌های تاریخی و تحقیرآمیزشان در جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه و 33 روزه در دستور کار قرار گرفته است.

قطعا امسال هم همانند سال‌های گذشته حتی پرشورتر با همه توطئه‌های جهانی که آمریکا و ایادیش در منطقه با اهداف کمک به صهیونیست غاصب در راستای مقابله با مظلومان و ترفندهایی علیه نظام اسلامی ایران دارد ملت ایران پرشورتر از گذشته دراین میدان سیاسی اجتماعی حضوری فعال دارد.ملت مسلمان و پیشتاز ایران، همصدا با مسلمانان و آزادگان جهان، روز قدس امسال با صلابت هرچه تمام‌تر به حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت اسلامی و پشتیبانی مسلمانان غزه که در زیر آتش ظالمانه دشمن هستند، شتافته و با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه در غزه، موجب دلگرمی مبارزان فلسطینی و وحشت این رژیم و حامیان غربی اش خواهند شد.

پاسداران ناحیه امام صادق علیه السلامآبیک نیز همگام با مردم شهرستان، پایداری و شجاعت نیروهای مقاومت را تحسین نموده و همبستگی خود را با مردم مظلوم و صبور غزه و فرزندان مقاوم آنها اعلام می‌کنند. اعضای این نهاد انقلابی به شهدای غزه درود می‌فرستند و از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان را مسألت نموده و اعلام می کنند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با ملت ظلم ستیز ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار