بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده و این را همه بدانند که این ملت قوی دل و شجاع از چیزی نمی‌ترسد.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۰۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های دیروزنماز جمعه عسلویه اظهار داشت: فرصت ماه مبارک رمضان دارد به پایان می رسد و ساعات کمی از این ماه بیشتر باقی نمانده است؛ این فرصت را از دست ندهیم، بیشتر دعا کنیم، بیشتر تضرع و گریه و زاری کنیم، بیشتر قرآن بخوانیم و به تمام معنا روزه باشیم و از نان حلال سحر و افطار کنیم و خود را از گناه حفظ کنیم. خدا دعا را بی‌جواب نمی گذارد.

وی بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب را بیان کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، آمریکا از اول علیه جمهوری اسلامی بوده و همیشه عربده کشیده و نعره زده و چیز تازه‌ای نیست؛ فکر می‌کنند با این تهدیدات جمهوری اسلامی عقب‌نشینی می‌کند. ۴۰ سال است هیچ غلطی نتوانستند بکنند. زمانی که جمهوری اسلامی نهال کوچکی بود کاری نتوانستند بکنند. الان که درخت تناوری شده می‌گویند می خواهیم نظام جمهوری را اسلامی تغییر دهیم. کی بوده که نخواستند این کار بکنند؟ هر کاری می خواستند و در توانشان بوده کردند اما نتوانسته‌اند غلطی بکنند و سرشان به سنگ خورده و بینی‌شان به خاک مالیده شده است.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده و این را همه بدانند، هم دشمن بداند و هم دوستان با اخلاص بدانند و هم کسانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند که این ملت قوی دل و شجاع از این چیزها نمی‌ترسد. شاید برخی بترسند. آقا فرمود ما به آنها سیلی خواهیم زد، هنوز چند ساعت از فرمایشات آقا نگذشته بود که همه مشاهده کردیم آن حرکت شایسته و مقتدرانه و میمون سپاه اتفاق افتاد و سپاه مقر داعشی‌ها را کوبید. این سیلی کوچکی بود و سیلی بزرگ‌تر در راه است؛ برخی این حرکت را به نفع خودشان مصادره کردند و بحث‌هایی شد. این گفتگوها لازم نیست، همانند رهبری انقلاب که متعلق به قشر خاصی نیست سپاه نیز متعلق به قشر خاصی نیست.

وی بیان کرد: سپاه یکی از نیروهای مخلص نظامی برای مردم و با مردم است که فداکاری و جانفشانی‌اش برای مردم است. هزینه می‌دهد و شهید می‌دهد برای مردم و دفاع مردم و انقلاب. باید تشکر خالصانه و خاضعانه کنیم از این عزیزان و همه نیروهای نظامی و امنیتی. من هفته قبل از همه عزیزان تشکر کردم، همه باید تشکر کنند، دل مردم ودوستان نظام شاد شد و دشمن هم فهمیده چه خبر است اما اینها احمق هستند و نمی فهمند اینجا ایران و بیشه شیران است، حامیان داعش بدانند این ترقه‌بازی‌ها سیلی دارد، ایران اسلامی با کسی شوخی ندارد.

هاشمی‌نژاد با اشاره اتفاقات عربستان گفت: بیایند ببینند ما کجا هستیم و اسراییل کجاست؟ اسراییل دارد حمایت می‌کند برای نگه داشتن این حاکمان و حکومت پوسیده چه کارهایی که نمی‌کنند. خدا به وعده خود عمل خواهد کرد، لطف و عنایت و مرحمت خدا و دست‌های غیبی به این کشور کمک خواهد کرد.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت روز جهانی قدس بیان کرد: روز قدس روز دفاع از مظلومان عالم است، روز مبارزه با ظالم و ستمگر است، روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین و فریاد علیه نظام سلطه است.

وی ادامه داد: مصداق نظام سلطه، رژیم صهیونیستی است که بیش از نیم قرن است کشور اسلامی را اشغال کرده است. امروز روز دفاع از حقیقت است، نظام اسلامی ما مدافع حقیقت و مظلومان است و مخالف ظالم است. مظلوم مسلمان باشد یا غیر مسلمان یا از سایر فرق اسلامی فرقی ندارد؛ مدافع حق مظلوم هستیم، فریاد ما علیه نظام سلطه و علیه استکبار است.

هاشمی‌نژاد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: در هفتم تیرسال ۶۰ دفتر حزب جمهوری اسلامی  توسط منافقین منفجر شد؛ شخصیت کم‌نظیر نظام جمهوری اسلامی شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام وانقلاب به شهادت رسیدند. یاد این شهیدان گرانقدر را گرامی می‌داریم و از تلاشگران عرصه قضا خدا قوت وخسته نباشید می‌گوییم. کار دستگاه قضا کار سخت و طاقت‌فرسایی است.

ارسال نظرات