خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری قزوین:

امنیت امروز نظام مرهون رشادت‌های شهداست

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: امنیت امروز نظام اسلامی مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۳۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، سالروز شهادت شهید مظلوم آیت‌الله سید محمدحسین بهشتی و 72 تن از یارانش، جمال انصاری، رییس کل دادگستری استان قزوین و حجت الاسلام علی صادقی نیارکی دادستان قزوین به همراه جمعی از کارکنان این نهاد با حضور در گلزار شهدای شهر قزوین به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

در این مراسم انصاری یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت امروز نظام اسلامی مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهداست.
وی با اشاره به کشورهای همسایه که در حال جنگ با تروریست‌ها هستند، افزود: اگر امروز مردم ایران در آرامش و آسایش زندگی می‌کنند به خاطر فداکاری‌های شهیدان در هشت سال دفاع مقدس است.

این مسوول با بیان اینکه شهدا در جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند تا ما امروز در امنیت باشیم، گفت: آحاد جامعه باید قدردان ایثارگری‌های آنان باشند و راه‌شان را با اقتدار ادامه بدهند.
رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: امروز حضور ما در گلزار شهدا تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های امام خمینی(س) و شهدا است تا راهی که آنها رفتند را در انجام وظایف خود فراموش نکنیم.
در مراسم فوق، حاضرین ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره‌ی شهیدان را گرامی داشتند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها