حمایت از نیروهای دفاعی، بسیج و ارتش را همه باید انجام دهند و باید بنیه دفاعی را تقویت و آنها را در برابر دشمن کمک کنیم تا دشمنان بدانند هر وقت حمله کردند با موشک پاسخ می‎گیرند و آن‌وقت ملاحظات کنار می‎رود و اگر دشمن دست از پا خطا کند ما ساکت نمی‎نشینیم و پاسخ می‎دهیم.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۴۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده است در جمع نمازگزاران مرکز مازندران با تقدیر از حضور مردم ساری در این مراسم که سبب اعجاب دشمنان می‎شود، اظهار کرد: روز قدس را که روز تبرا و تولا است تا ظهور امام زمان(عج) حفظ می‎کنیم و باید بیرق اسلام در سراسر جهان به اهتزاز درآید و ستاره نحس استکبار، صهیونست، آل یهود و آل سعود تا ابد افول و غروب کند و جهان پاک و پاکیزه شود.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه و تقدیر از آنها و هوشمندی و مدیریت به‎موقع مقام معظم رهبری افزود: ترس و وحشتی وجود ندارد، 38 سال است که در مقابل استکبار استقامت می‎کنیم، آنها جمهوری اسلامی را نمی‎خواهند و حتی مذاکره با آنها فایده‎ای ندارد زیرا در برجام این موضوع را آزمودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پس از حملات تروریستی داعش در تهران، برادران سپاه به وعده‎ای که دادند وفا کردند و مرکز فرماندهی داعش را در «دیرالزور» و مقر لجستیکی آنها را نیست و نابود کردند و این خیلی مهم است و در ارتش و تاریخ ایران سابقه ندارد، این از دستاوردهای مهم انقلاب و فرزندان امام و رهبری است.

طبرسی ادامه داد: ایران یمن و عراق نیست و تحمل زور را نمی‎کند، ایران اهل منطق است اما زمانی‌که ظلم ببیند وارد عمل می‎شود و با تمام قوا در برابر ظالم می‎ایستد.

امام جمعه ساری گفت: برای مبارزه با ظلم خط قرمز و مرزی نداریم و بنا به فرمایش رهبری اگر غلطی از دشمن سر بزند حتی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‎کنیم، این قدرت اسلام است و دشمن بسیار ترسو است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: حمایت از نیروهای دفاعی، بسیج و ارتش را همه باید انجام دهند و باید بنیه دفاعی را تقویت و آنها را در برابر دشمن کمک کنیم، دشمنان نیز بدانند هر وقت حمله کردند با موشک پاسخ می‎گیرند و آن‌وقت ملاحظات کنار می‎رود و اگر دشمن دست از پا خطا کند ما ساکت نمی‎نشینیم و پاسخ می‎دهیم.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان کرد: عدالت اجتماعی از وظایف مبرم، مسلم و محکم دستگاه قضایی است و باید متخلفان را زودتر را به سزای خودشان برسانند، آنهایی که خطا کردند باید تکلیف محاکمه آنها مشخص شود زیرا اگر مردم عدالت را ببینند با مسؤولان همراه هستند و خوشبین شده و کمک می‎کنند اما اگر چنین نباشد مردم ناامید می‎شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امامت در مکتب شیعه جزء اصول دین است اما برادران سنت امامت را از فروع می‎شمارند، آنها امامت را با شورا و جمع‎شدن مردم و با غلبه و زور به‎دست می‎آ‎ورند اما شیعه برای امامت قداستی قائل است و آن را استمرار نبوت می‎دانند.

وی افزود: نبوت انتسابی است و خدای تبارک و تعالی برای هدایت بشر در طول تاریخ بشر پیامبر فرستاد، امامت نیز «حق‎الله»، «عهدالله» و «فعل‎الله» است که اولاً نسل آن الهی و دوم باید معصوم باشد.

امام جمعه ساری گفت: نقش مردم در این میان پذیرش است و اگر امامت و نبوت را بپذیرند، ربطی به مشروعیت نبوت و امامت ندارد، اما امامت شیعه از مستندات عقلی و نقلی برخوردار است.

طبرسی بیان کرد: اگر بخواهیم حکومت الهی را نزول بدهیم؛ باید بدانیم که اول حکومت از آن خدا و دوم برای پیامبر و سوم برای امامان معصوم(ع) و در مرحله پایانی نیز از آن ولی فقیه است.

وی با اشاره به برخی سخنان اخیر از سوی برخی مسؤولان که مسئله امامت را زیر سؤال برده‎اند، خاطرنشان کرد: نباید درباره یک مسئله مسلم شیعه و ولایت فقیه جوری صحبت بکنیم که اصل سؤال زیر برود، امامت خدایی و پذیرش آن مردمی است و نباید با سخنان خود موجب خلل در این موضوع مسلم شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان از مردم خواست تا در مصرف آب و برق صرفه‎جویی کنند، همچنین با توجه به مشکلات امنیت غذایی که در یمن است، از شهروندان مازندرانی خواست تا همراه سایر مردم کشور در صورت تمایل به مردم یمن کمک کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها