خبرهای داغ:
حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای انفجار در مکه مکرمه را محکوم و آن را در ادامه سلسله جنایت‌های گروهک‌های تروریستی در عراق، سوریه و لبنان توصیف کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۷۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، جنبش حزب‌الله اقدام تروریستی عناصر داعش در مکه مکرمه را محکوم کرد.بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در این بیانیه آمده است انفجار مذکور در ادامه سلسله جنایات خونین این گروهک‌های تروریستی در سوریه، عراق و لبنان و در سرتاسر جهان عربی و اسلامی است که آثار تخریب‌کننده آن به همه جهان رسیده است.

حزب‌الله در ادامه اعلام کرد: تلاش برای هدف قرار دادن مسجدالحرام تاکید می‌کند تفکر جنایتکارانه این گروهک‌ها، حرمت مکان مطهر، زمان مبارک، مقدسات دینی یا میراث انسانی را نگه نمی دارد بلکه جنایات‌های زشت آنها که بر پایه فتواهای گمراه‌کننده انجام می‌شود، همه را بدون تفاوت در عقیده و قومیت و غیره هدف قرار می گیرد و این جنایت‌ها باید مورد محکومیت بین‌المللی قرار گیرد.

جمعه شب (دیشب) یکی از عناصر تروریستی داعش خود را در محله «اجیاد المصافی» منفجر کرد. این تروریست به همراه چند تروریست دیگر در محاصره نیروهای امنیت عربستان بوده و به هنگام درگیری‌ با این نیروها کمربند انفجاری خود را منفجر می‌کند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها