مردم شهرستان خلیل‌آباد با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۸۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سراسر ایران اسلامی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس به‌عنوان نماد « مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه » با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهرهای خلیل‌آباد و کندر برگزار شد.

مردم شهرستان خلیل‌آباد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند و با مشت‌های گره‌کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مردادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر خلیل‌آباد از مقابل آموزش‌وپرورش رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح آغاز و به حسینیه حسینی ختم شد و همچنین در شهر کندر از مسجد صاحب‌الزمان رأس ساعت ۹ صبح شروع و به حسینیه ابوالفضلی این شهر ختم شد.

خطیب جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه مسئولان باید عوامل اقتدار دفاعی نظام را تقویت کنند گفت: امروزه جبهه مقاومت و راهپیمایی روز قدس، ستون‌های اصلی رژیم اسرائیل را به لرزه درآورده است و این رژیم را در یک سراشیبی تندی از سقوط قرار داده است.

حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: شلیک ۶ موشک به مقرر داعش در دیرالزور سوریه توسط سپاه یک اقدام انقلابی و موفق بود که در ۳۰ ساله پس از دفاع مقدس بی‌سابقه و بی‌نظیر بود.

 
اقتدار نظامی با وحدت و همدلی خانواده انقلاب میسر می‌شود

وی بابیان اینکه این موشک‌ها نه‌تنها اتاق فرمان داعش، بلکه قلب حامیان داعش را هدف قرارداد، خاطرنشان کرد: این اقدام سیلی سنگینی به داعش بود که صدای آن را اربابان داعش هم شنیدند.

خطیب جمعه خلیل‌آباد ادامه داد: یکی از دستاوردهای این اقدام انقلابی در داخل کشور این بود که جریان‌های سیاسی به نقطه‌نظر مشترک رسیدند که موشک‌ها زمینه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند.

وی بابیان اینکه همه جریان‌های داخلی از این حمله حمایت کردند و آن را نشان اقتدار ایران دانستند، تصریح کرد: این اولین باری است که بر سر یک موضوع تا این اندازه به وحدت ملی رسیدیم و همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی از تصمیم نظام در براندازی گروهک‌های تروریستی به‌ویژه داعش حمایت قاطع و جدی کردند.

ناهیدی همچنین سپاه را مظهر اقتدار میدانی دانست و اذعان کرد: بسیاری از چهره‌های سیاسی کشور پس از حمله موشکی سپاه در شبکه‌های اجتماعی به اقتدار سپاه و پاسخ محکم ایران به تروریست‌ها و حامیانشان پاسخ مثبت دادند.

وی بابیان اینکه اقتدار نظامی با پشتوانه همه مردم، جریان‌های سیاسی و وحدت و همدلی خانواده انقلاب میسر می‌شود، عنوان کرد: مسئولان باید عوامل اقتدار دفاعی نظام همچون سپاه پاسداران را تقویت کنند.

 
روز قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است، تأکید کرد: امام در اقدامی هوشمندانه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از مردم جهان اسلام خواست تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه مردم در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذاشتند، ابراز کرد: روز جهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل و یکی از مناسبت‌های رسمی در جمهوری اسلامی است و همه‌ساله مردم در این روز به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند.

ناهیدی در پایان با تأکید بر اینکه روز قدس حتی در برخی از کشورهای غیر اسلامی تظاهرات روز قدس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امروزه جبهه مقاومت و راهپیمایی روز قدس، ستون‌های اصلی رژیم اسرائیل را به لرزه درآورده است و این رژیم را در یک سراشیبی تندی از سقوط قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها