استاد حوزه علمیه فریمان در گفت‎ وگو با «بسیج»:

روز جهانی قدس، به نماد بیداری جهان اسلام تبدیل شده است

استاد حوزه علمیه فریمان گفت: امروز تدبیر و دوراندیشی امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به ثمرنشسته و روز جهانی قدس، به نماد بیداری جهان اسلام تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
حجت الاسلام علی داورصفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهارکرد: با درایت و تیزبینی حضرت امام خمینی(قدس سره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، این روز به نماد اعلام همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم فلسطین تبدیل شد و همه ساله مسلمان اقصی‌نقاط دنیا به عنوان یک وظیفه اسلامی و انسانی در این روز با حضور در راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیست اعلام می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه فریمان افزود: قدس شریف در نگاه وحی و مسلمانان به دلیل وجود مسجدالاقصی از ارزش والایی برخوردار است چرا که جایگاهی پربرکت و محل زندگى و بعثت‏ انبیای بزرگ الهى، نخستین قبله مسلمانان و به ویژه جایگاه معراج آسمانى رسول‌الله (ص) به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بیت‌المقدس براى سایر پیروان ادیان الهی به ویژه یهودیان و مسیحیان نیز اهمیت خاصى دارد اما متاسفانه با وجود اهمیت این سرزمین مقدس، امروز قدس شریف و نخستین قبله مسلمانان از دست صهیونیست‌ها خون می‌گرید و مردم مظلوم فلسطین چشم انتظار اقدام اساسى ‏مسلمانان براى یاری‌رسانی و رهایى بیت‌المقدس از چنگال صهیونیست‏ها هستند.

حجت الاسلام داورصفت تصریح کرد: خوشبختانه امروز تدبیر و دوراندیشی امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به ثمرنشسته و روز جهانی قدس، به نماد بیداری جهان اسلام تبدیل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها