فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: این اقتدار موشکی ما است که در سطح جهان چنین مانور می‌دهد و دقیق به هدف می‌خورد، این حمله موشکی سپاه درواقع به رخ کشاندن قدرت و دقت موشکی داخل بود.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۱۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جمع خبرنگاران استان لرستان در رابطه با وضعیت برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان لرستان، اظهار داشت: پیش از انتخابات بنا شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان لرستان کنار برود، دولت نیز پذیرفت که این جابه‌جایی انجام شود اما به دلیل ملاحظات سیاسی انتخابات این کار را نکردند ولی قول دادند بعد از انتخابات جابه‌جا شود.

وی با اشاره به اینکه ساختار سازمان ملل و به‌ویژه شورای امنیت ساختار پیروز شدگان جنگ جهانی دوم است، اکنون شورای امنیت فعلی شورای سلطه گران است، افزود: 33 روز اسرائیل، لبنان را موردحمله قرارداد و شخم زد اما یک مصوبه از سازمان شورای امنیت بین‌الملل شنیده نشد یا اکنون یمن به چه جرمی سه سال در زیر بمباران است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بابیان اینکه در دنیا به‌جز دو کشور آمریکا و روسیه هیچ کشور دیگری علنی با مخالفان خود برخورد نمی‌کند چون یک ظرفیت جهانی می‌خواهد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های حمله موشکی سپاه پاسداران نیز به مقر گروه‌های تکفیری در سوریه تنبیه علنی ولو در خارج از مرزها بود؛ در این حمله، موشک فوق پیشرفته ساخت داخل شلیک شد؛ درزمانی که سال‌ها تحت تحریم هوشمند و فلج‌کننده هستیم موشکی ساخته می‌شود که فوق پیشرفته است.

وی عنوان کرد: این اقتدار موشکی ما است که در سطح جهان چنین مانور می‌دهد و دقیق به هدف می‌خورد، این حمله موشکی سپاه درواقع به رخ کشاندن قدرت و دقت موشکی داخل بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه به‌طور حتم باید مکانی برای سپاه در نظر گرفته شود تا جابه‌جایی و ساخت‌وساز انجام شود، بیان کرد: باید مدت‌ها روی بحث موشکی کشور کار شود تا سال‌ها بر اقتدار نظام بی افزاید که همین نیز پشتوانه‌ای برای توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است تا دولت‌مردان و مجلس در سایه امنیت پایدار به مردم خدمت کنند.

کشکولی افزود: برخی فکر می‌کنند میراث فرهنگی ما همین لباس‌های محلی، ساز، دهل و گلونی است و به‌محض اینکه می‌خواهند میراث فرهنگی استان را به دیگران معرفی کنند به‌جز این چند موارد به چیز دیگری توجه نمی‌کنند درحالی‌که همه موارد مطرح‌شده روبنای میراث فرهنگی ما است، میراث فرهنگی ما شامل آداب‌ورسوم، سنن، ادب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات