مردم روزه‌دار دیار شرجی و دریا امروز با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شعار دشمن‌شکن مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در قلب مکران در شهرستان جاسک سردادند.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۱۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مردم دریادل و روزه‌دار شهرستان جاسک در قلب مکران همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر برای پاسداری از ارزش‌های انسانی و پیروی از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی نشان داد تا بدین‌وسیله توطئه‌های دشمنانان قسم‌خورده کشورمان را خنثی کنند.

شور مردم خونگرم  شیعه و سنی جاسک امروز نشان داد که با وجود گرمای داغ تابستان حتی یک گام عقب ننشانده و یکصدا با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بر نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکید کردند.

حجت‌الاسلام محمدکاظم مناقبیان امام جمعه جاسک در سخنانی به‌مناسبت روز جهانی قدس در جمع اقشار جامعه اظهار داشت: روز قدس روزی است که با آغاز انقلاب اسلامی و به فرمان بنیاگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه رمضان در تقویم کشورمان روز قدس نام گرفت و اکنون این روز بین‌اللملی و جهانی شده است.

وی افزود: این روز از جهات مختلفی دارای اهمیت بسیاری شده است اولا قدس شریف محل نزول و مدفن انبیای عزام است و ثانیا پیامبر اسلام (ص)  آغاز معراجش از بیت‌المقدس بوده است.

امام جمعه جاسک گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی ملت مظلوم فلسطین در عرصه بین‌اللملی به عنوان تروریسم شناخته می‌شد و با وجود انقلاب اسلامی موج بیداری در عالم بشریت آشکار شد و امروزه  جنایات رژیم اشغالگر قدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه قدس برای ما یک نماد است و این روز یادگار امام راحل و بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان جهان است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از ملت‌های مظلوم تا حد توان خود حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مناقبیان در پایان سخنانش تصریح کرد: «مرد و زن»، «کوچک و بزرگ»، «پیر و جوان» همه و همه در راهپیمایی ویژه این روز آمدند که نشان دهند روحیه مقاومت، مبارزه علیه استکبار، ایثار و حکومت‌های ظالم در انحصار مرزها نخواهد بود.

ارسال نظرات