فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

نقض برجام نشان می‌دهد که آمریکا و هم پیمانان آن غیر قابل اعتماد هستند

نقض برجام نشان می‌دهد که آمریکا و هم پیمانان آن غیر قابل اعتماد هستند و باید در مقابل آنها ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۱۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس گفت: آمریکا و هم پیمانان آن قابل اعتماد نیستند از همین روز حضور در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که ملت ایران به آمریکا و هم پیمانان وی اعتمادی ندارند.

مجتبی برزگر افزود: روز قدس به فرمان امام راحل با این عنوان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و مقابله با آن بوده است، اظهار داشت: هدف از این نامگذاری یکپارچگی و اتحاد مسلمانان منطقه و بلکه جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اینکه تدبیر امام راحل است این روز را زنده نگهداریم، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح منطقه و دنیا با موارد متعددی از قبیل ترورسیم سازمان یافته دولتی مواجه هستیم و از طرفی با تروریسم با هدایت کشورهای غربی این کار را انجام می‌دهد که امیدواریم با وحدت مسلمانان درسس بزرگی به آمریکای جنایتکار داده شود.

برزگر با تأکید بر اینکه زمان سازش به پایان رسیده و در موقعیت کنونی سازش معنایی ندارد، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سازش بیشتر از مقاومت هزینه دارد و اخیرا نیز شاهد آن هستیم که برجام پس از مدت‌ها گفت‌وگو و مذاکره نقض شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان: ادامه داد: همین نقض برجام نشان می‌دهد که آمریکا و هم پیمانان آن غیر قابل اعتماد هستند و باید در مقابل آنها ایستادگی کرد، از همین رو حضور در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که ملت ایران به آمریکا و هم پیمانان وی اعتمادی ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار