امام جمعه تربت حیدریه گفت: روز جهانی قدس مختص ملت مظلوم فلسطین نیست، بلکه این اندیشه بنا نهاده شده از سوی امام راحل تفکر صف آرایی مبارزه با جبهه استکبار را در جهان رقم زده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۳۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدرضا عصمتی در آئین خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: تا زمانی که خوی و ماهیت استکباری بر قدرت های پوشالی دنیا حاکم باشد، روز جهانی قدس در همه کشورها و امت های اسلامی پابرجاخواهد بود.
 
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس برگرفته ازمتون و مفاهیم قرآنی است که خداوند متعال در قرآن فرموده؛ میل و رغبتی به ستمگران و عوامل استکبار نداشته باشید که یقینا این رغبت موجب قهر الهی در دنیا و آخرت می شود.
 
عصمتی گفت: روز جهانی قدس مختص ملت مظلوم فلسطین نیست، بلکه این اندیشه بنا نهاده شده از سوی امام راحل تفکر صف آرایی مبارزه با جبهه استکبار است.
 
وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: به یقین اگر این شهدای مظلوم نبودند امروز باید با تکفیرها در داخل کشور مبارزه می‌کردیم، شهدای مدافع حرم عزت و اقتدار را برای این نظام به ارث گذاشتند.
 
امام جمعه تربت حیدریه از اقدام مجاهدانه سپاه در پاسخ به جنایت تکفیری ها تقدیر کرد و این اقدام را مصداق بارز آیه "وما رمیت اذ رمی” دانست و گفت: سپاه مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است و کسانی که به بسییج و سپاه اشکال وارد می کنند در راستای اهداف جبهه استکبار قدم بر می دارند
ارسال نظرات
پر بیننده ها