آنچه مسئولین محلات در راهپیمایی «روز قدس» گفتند؛
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند از سپاه دفاع و حمایت خواهند کرد چراکه سپاه خط قرمز کشور است و اگر کسی بخواهد سپاه را تحریم کند باید بداند با یک ملت بزرگ مواجه است.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۴۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسئولین شهرستان محلات، دوشادوش مردم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت خود از مستضعفین جهانی، روز قدس را نماد دفاع از مستشعفین جهانی و روزی برای دفاع از امنیت و آرمان‌های انقلابی کشور دانستند.

فلسطین مسئله اول جهان اسلام 

حجت‌الاسلام مهدی ربانی امام جمعه شهر محلات با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس نماد اعلام حمایت از مظلومین جهان بخصوص مظلومین فلسطین و همچنین اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است لذا همه مسلمانان در هر شرایطی باید نسبت به مسئله فلسطین حساس و هوشیار باشند.

سپاه؛ خط قرمز نظام اسلامی

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم همه آمده‌اند تا بگویند تا آخر ایستاده‌اند. و امروز بیش از هر زمان دیگری، صداهای خورد شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش میرسد.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود به جهانیان نشان دادند، در دفاع از کیان اسلام با هیچ کس شوخی ندارند و برای دفاع از امنیت خود با جدیت در صحنه خواهند بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به عملیات موشکی سپاه گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند از سپاه دفاع و حمایت خواهند کرد چراکه سپاه خط قرمز کشور است و اگر کسی بخواهد سپاه را تحریم کند باید بداند با یک ملت بزرگ مواجه است و پاسخ خود بابت تحریم‌ها را از ملت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سلیمی رژیم صهیونیستی را نمادی از نظام سلطه دانست و گفت: امروز مردم مسلمان ایران و جهان از هر زمان دیگری موقعیت شناس‌تر هستند و نظام با سلطه مقابله خواهند کرد.

روز قدس، روز دفاع از امنیت ملی و هویت انقلابی کشور است

علی زینی‌وند فرماندار شهرستان محلات گفت: روز قدس یک روز مهم در تاریخ جهان اسلام است و در واقع نماد مبارزه با استکبار و نماد آزادی خواهی و دفاع از مظلومیت است.

وی افزود: این روز برای همیشه در تاریخ سیاسی جهان خصوصا جهان اسلام ماندگارتر خواهد شد، چراکه هر روز شاهد رونق بیشتر آن در جهان هستیم و هرچه قدر به پیش میرویم اهمیت و آینده نگری امام خمینی(ره) در تعیین این روز و اهمیت آن نمایان‌تر می‌شود.

فرماندار شهرستان محلات، حضور پرشور مردم در راهیپیمایی را نتیجه به تحرکات برخی کشورهای منطقه و دولت‌های استکباری دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم آزادی خواه ایران باید فارغ از هر گرایش سیاسی این روز را گرامی بدارند چرا که این حضور در راهپیمایی علاوه بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از امنیت ملی، هویت انقلابی و آرمان‌های کشور است.

روز قدس، روز مبارزه با نظام سلطه است

سرهنگ پاسدار علی مطلبی، فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: روز جهانی قدس صرفا روزی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیست چراکه این روز بزرگ، روز مبارزه با نظام سلطه و نظام استکباری است. و مبارزه مردم مسلمان جهان با مستکبران عالم تا زمانی که ریشه استکبار جهانی خشکانده و پرچم اسلام در سرتاسر جهان به اهتزاز درآید امتداد خواهد داشت.

روز قدس مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرماندهی انتظامی شهرستان محلات گفت: بار دیگر مردم با وحدت، همدلی و یکپارچگی در حمایت از مستضعفان جهانی بخصوص مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند و اقتدار و قدرت اتحاد مسلمان در برابر استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیست را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات