بیانیه سپاه ناحیه زنجان به مناسبت روز جهانی قدس:
فلسطین پاره تن اسلام است و از این رو هر ساله آزادگان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می‌دارند.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۴۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه سپاه ناحیه زنجان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز جهانی قدس» درحالی از راه می رسد که روزها و شب های ماه مبارک رمضان در سرزمین فلسطین دوباره رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولت های خود فروخته عرب و سازش کاری دولت های اسلامی مخصوصا ترکیه ، شاهد وحشی گری و سفاکی رژیم اشغالگر ، منحوس و ددمنش اسراییل است.

روز قدس، یادآور بیش از نیم‌قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است. این روز بزرگ که روز همبستگی ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است، هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

امام بزرگوار ما فرمود: فلسطین پاره تن اسلام است و از این رو هر ساله آزادگان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می‌دارند که سال‌ها است که شاهد شهادت عزیزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است.

این روزها ودرحالی که برکات ماه خدا، سراسر دنیا را فراگرفته ودل های مومنان واقعی را به یکدیگر نزدیک کرده و آنها را به رحمت و مغفرت واسعه الهی امیدوار ساخته است، غم بزرگی بر امت اسلامی سایه افکنده که عمده ی آن ناشی از جنایات صهیونیست ها در حق مردم مظلوم وبی پناه غزه است .

این نژادپرستان ضد بشر با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان فلسطینی و آسیب رساندن به مراکز درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زود هنگام نجات دهد چرا که شبح هولناک سلاح های ساده و ابتدایی رزمندگان فلسطینی بر گنبد پوشالی آهنین سایه انداخته و با تلفات شهروندان صهیونیست ، خیالی بودن قدرت آنان ملموس تر شده است.

از همین رو، سپاه ناحیه زنجان ضمن دعوت از مردم خداجوی زنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می ‌نماید:

-ما پاسداران و بسیجیان سپاه شهرستان زنجان با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و روزه ‌دار استان زنجان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید می کنیم و رؤیای ایجاد اسراییل بزرگ از نیل تا فرات را براي صهیونیست‌ها كابوسي بيش نمي دانيم و با فريادي رسا اعلام مي كنيم شکست های پی درپی طرح‌های ظالمانه و یک جانبه صلح و سازش حاميان رژيم جعلي اسرائيل و شکل‌گیری جبهه ضد صهیونیستی و موج استکبار ستیزی در اقصی نقاط دنیا، این حقیقت را آشکار ساخته که آرمان قدس شريف و فلسطين قهرمان با چشم انداز روشني كه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه اي (مدظله العالی) برای فلسطین و منطقه حساس و راهبردی غرب آسيا (خاورمیانه) ترسیم کرده اند، در آینده ای نزدیک تحقق خواهد یافت و جهان اسلام به قدرت برتر و بلا منازع عالم تبدیل خواهد شد.

-پاسداران و بسیجیان سپاه زنجان بر خود فرض می‌دانند، ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات دهشت‌بار رژیم غاصب اسرائیل و صهیونیزم رسانه ای، با حضور حداکثری در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای‌ (مدظله‌العالی)، همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و فریاد آزادی قدس شریف و نابودی غده سرطانی اسرائیل را به سراسر جهان طنین‌انداز خواهند کرد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه زنجان

ارسال نظرات