مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی عنوان کرد؛

خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز در عید فطر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از ارائه خدمات گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۵۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی با اعلام این خبر گفت: امسال ناوگان حمل ونقل عمومی با حداکثرتوان  اعم از اتوبوس های ملکی و خصوصی تحت نظارت به استقبال عید سعید فطر میرود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام یافته ناوگان اتوبوسرانی از آغازین ساعات عید فطر از همه خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به کار جابجائی نمازگزاران به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد نمود.

جلالی تصریح کرد: در راستای تکریم سالمندان و افرادکم توان  در روز عید فطر، چهار دستگاه مینی بوس نیزبرای جابجایی این عزیزان در محدوده ترافیکی مراسم نماز عیدسعید فطر به صورت رفت و برگشت از مصلا تا محدوده تعیین شده، در نظر گرفته  شده که نسبت به ارائه خدمات رایگان به این عزیزان انجام وظیفه خواهند نمود.

مدیرعامل اتوبوسرانی در ادامه اظهار داشت: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر تمامی اتوبوسها در پایانه ها مستقر و جهت رفاه حال و آسایش نماز گزاران ،مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهند نمود.

وی بیان کرد: تعداد 30دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحدگشت در اختیار مناطق اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم به نمازگزاران خدمات ارائه نمایند.

جلالی درپایان یادآور شد که عوامل اجرایی ، فنی ، نظارتی وهمچنین مدیران ارشد این شرکت  جهت ارائه خدمات مطلوبتر بر عملکرد ناوگان نظارت خواهند کرد.

 شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز بابیش از 750 نفر اتوبوسران بزرگترین خدمات رسانی سال را درچهار منطقه و پایانه اتوبوسرانی در عید سعیدفطر به  شهروندان  و مسافرین عزیزارائه خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار