خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به وظیفه امروز سپاه و بسیج گفت: امروز دشمنان جنگی علیه ما آغاز کرده اند به نام جنگ نرم و قشری را که مورد هدف قرار داده است جوانان و نوجوانان هستند و وظیفه ما است که این جنگ را مدیریت کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۵۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
مدیریت جنگ نرم وظیفه امروز بسیج
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در افتتاحیه طرح جوانه های صالحین پایگاه زکیه از حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بیان داشت: ریشه تاریخی بسیج مختص به دوران ما نیست بلکه به صدر اسلام و زمان پیامبر اکرم(ص) نیز بر می گردد.

وی افزود: این تفکر ادامه پیدا کرد و به مرور در دوران های مختلف تاریخ تا به دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که یکی از ابتکاراتی که حضرت امام (ره) داشتند در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ تشکیل بسیج مستضعفین بود .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: بعد از شکل‌گیری این نهاد مقدس و بعد از آن حمله وحشیانه یک شخص اجنبی به نام صدام و حامیانش این نیروی تازه شکل گرفته و مردمی چنان در جنگ حاضر شد که با دستان خالی و نیروی ایمان و روحیه ایثار و جهاد و شهادت طلبی درآن زمان همه دشمنان ما انگشت تعجب به دهن گرفتند و اعلام کردند تمام قدرتی که در نیروهای بسیجی ایران وجود دارد می تواند با تمام نیروهای ارتش کلاسیک جهانی مقابله کند و همین گونه نیز شد .

وی گفت: آن روز ماموریت بسیج این بود جنگی را که دشمن علیه ما آغاز کرده بود مدیریت کند، اما امروز با توجه به شرایط و مقتضیاتی که در آن هستیم و جنگی که چندین و چند سال است دشمنان علیه ما آغاز کرده اند ماموریت سپاه و بسیج نیز تغییر کرده است .

کریمی اظهار داشت: امروز دشمنان جنگی علیه ما آغاز کرده اند به نام جنگ نرم و قشری را که مورد هدف قرار داده است جوانان و نوجوانان هستند که از طرق مختلف قصد از بین بردن این قشر را دارد و وظیفه ما است که این جنگ را مدیریت کنیم .

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که سپاه و بسیج از سال‌های 87 به بعد شروع کرده بحث تشکیل حلقه های صالحین بسیج است که در سال‌های اخیر علاوه بر تشکیل حلقه های صالحین، برنامه جدیدی به نام طرح جوانه های صالحین به بسیج محول شده است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برای این طرح دو هدف وجود دارد که هدف اصلی این طرح پرکردن اوقات فراغت بسیجیان در ایام سه ماهه تابستان و هدف دوم جذب نیروهای جدید بسیج است و انتظاراتی هم این بین وجود دارد که باید در این طرح پیاده شود.

وی اضافه کرد: بخشی از این انتظارات مربوط به فرمانده پایگاه و بخشی نیز مربوط به بسیجیان پایگاه‌های مقاومت است که امیدواریم در پایان این طرح یک خروجی خوب به دست بیاید .

کریمی در پایان از همه بسیجیان و مردم شهید پرور نهاوند خواست که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و این مراسم را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات