سردار شاهچراغی در سرکشی از سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: همواره باید شاخصه اثربخشی در اجرای برنامه ها و مأموریت ها در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۶۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سیدمحمد شاهچراغي فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از سازمان بسيج دانش آموزي این استان سرکشی و با كاركنان و پايوران اين سازمان ديدار کرد.

در اين ديدار سردار شاهچراغي وجود روحيه ايمان، انگيزه و اخلاص در بين افراد را عامل انسجام و پويايي يك سازمان بر شمرد و با تاكيد بر اين كه هميشه مشكلات، موانع و كمبود امكانات نيرويي و اعتبار وجود داشته است؛ اظهار داشت: تنها راه برطرف شدن مشكلات و موانع موجود باور به اين كه ما مي توانيم، است.

وی در بخشي ديگر از سخنانش سازمان بسيج دانش آموزي را يكي از موثرترين اقشار بسيج در عرصه هاي فرهنگي ، اجتماعي ، تربيتي بر شمرد و خواستار ورود سازمان به حوزه هاي اجتماعي و ايجاد بستر مناسب جهت كمك به دانش آموزان نيازمند و رفع مشكلات معيشتي ، تحصيلي آنها شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: امروزه دشمن از ابزارها و روش هاي نويني در عرصه هاي مختلف براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده مي کند.

شاهچراغی اظهار داشت: با توجه به پيچيدگي هاي شرايط کنونی نياز است كه اثر بخش بودن برنامه ها و مأموريت ها در اولويت قرار گرفته و اقتضائات مخاطب و جامعه هدف سارمان كه غالبا نسل نوجوان و جوان هستند، مورد توجه قرار گيرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها