حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش نشانه اقتدار نظام است

امام جمعه گرمی گفت: عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش برگ زرین تازه ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۸۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با قدردانی از حضور گسترده اهالی در راهپیمایی امروز گفت: مردم مومن و روزه دار شهرستان گرمی در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی همچنان در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوار هستند و با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یکبار دیگر فریاد مظلومیت و عدالت خواهی مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین صفری اظهار کرد: مردم ولایت مدار گرمی در راهپیمایی امروز ضمن ابراز همدردی با آلام و دردهای زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین، ثابت کردند که شعار مرگ بر اسرائیل و مبارزه با ظلم و تجاوز، آرمان همه ایرانیان است و نشان دادند که فلسطین نه در محدوده کوچک جغرافیایی آن، بلکه در وسعت قلبهای تمام مسلمان جای دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 5 تیرروز جهانی مبارزه با مواد مخدرگفت: موضوع اعتیاد به مواد مخدر همچنان یکی از مشکلات اساسی مملکت است و این معضل مادامی که از سوی مصرف کنندگان جدی گرفته نشود هنچنان شاهد متلاشی شدن خانواده ها در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به وجود حدود 5 میلیون نفرمعتاد به مواد مخدر درکشور تصریح کرد: براساس امارهای ارائه شده ،این افراد سالانه 600 تن مواد مخدرازنوع سنتی و 60 تن هم از نوع صنعتی مصرف می کنند که قیمت مواد مخدر صنعتی 5 تریلیون تومان محاسبه می گردد که با احتساب این مقدارهزینه می توان برای 60 هزارمیلیون نفرواحد مسکونی فراهم کرد.

وی افزود: این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی ایران علاوه برفعالیتهای گوناگون معنوی و فرهنگی و بکارگماردن نیروی انسانی دراین مساله، سالانه 120 میلیارد تومان برای معضل مبارزه با مواد مخدرهزینه اقتصادی سنگینی را صرف می کند.

وی از مردم و خیرین و دولت مردان خواست با ورود جدی به این قضیه به گرفتاران به این موضوع یاری رسانند.

امام جمعه گرمی با تبریک هفته قوه قضائیه و هفتم تیر سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان ،در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ مقتدرانه به گستاخی و ترقه بازی تروریست های تکفیری ونمایش بزرگی از قدرت نظامی ایران در منطقه بود.

وی اظهار داشت: این نمایش قدرت در محاسبات تروریست ها و حامیان آنها تاثیرگذار خواهد بود ، تروریست ها وهمپیمانان آنان این هشدار را جدی بگیرند و آن را به خوبی لمس کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صفری با بیان این که عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش برگ زرین تازه ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد، افزود: این اقدام مقتدرانه سپاه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد و قدرت دفاعی ایران را به رخ آنان کشید.

وی گفت: این پاسخ قاطع به تمام کسانی است که بخواهند امنیت ملت ایران را که خط قرمز کشور ما محسوب می شود به مخاطره بیاندازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار