نماینده دفتر ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام؛

ملت حماسه ساز با گام های استوار تحت لوای رهبری در مسیر انقلابند

حجت الاسلام مالمیر گفت: اولین پیام حضور باشکوه مردم در روز قدس نشان از ولایتمداری و اطاعت از ولی زمانشان بود، اینان ملت رسول الله اند، تحت لوای رهبری در مسیر انقلاب در حرکتند.
کد خبر: ۸۸۷۸۱۹۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
   به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام حسین مالمیر، نماینده دفتر ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی از ایلام ضمن تقدیر از حضور پرشور و انقلابی مردم شریف ایران در راهپیمایی عظیم روز قدس،  اظهار داشت: مردم حماسه ساز و غیرتمند ایران اسلامی با زبان روزه و گام های استوار در هوای گرم شرایط سخت پا به عرصه دفاع از اسلام و و آرمان های عظیم انقلاب گذاشتند و  اجری مضاعف از ماه مبارک نصیبشان شد.
وی افزود: قدم های خالصانه مردم در دفاع از مظلومان فلسطین در روز قدس حامل پیام هایی است که بر هیچ کسی پوشیده نیست.
حجت الاسلام مالمیر به پیام های حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: اولین پیام حضور باشکوه مردم در روز قدس نشان از ولایتمداری و اطاعت از ولی زمانشان بود.این ملت شریف و عزتمند تحت لوای رهبری در مسیر انقلاب در حرکتند و اگر رهبری اشاره کند،استکبار جهانی را کن فیکن می کند.در واقع مردم ما در روز قدس از امام زمان (عج) حمایت کردند و به جهانیان فهماندند که فقط یک ولی در جهان اسلام داریم.
 
وی در ادامه گفت: حضور کم نظیر مردم در حماسه دیروز تیری در قلوب دشمنان اسلام نشاند و به لیبرال های داخلی ثابت کرد که مردم نه تنها از انقلاب و آرمان های امام و شهدا خسته نشده اند، بلکه روز به روز با شکوه بیشتر و با گامهای پر صلابت در عرصه حاضرند.
 
نماینده دفتر ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام تصریح کرد: پیام دوم حضور دیروز اعلام برائت و انزجار ملت انقلابی ایران از استکبار جهانی بخصوص؛ آمریکا، اسرائیل، انگلیس و صعودی های ملعون و دست نشانده هایشان بود.اینان ملت رسول الله هستند و هر جای ندای مظلومی در هر جای این جهان به گوش برسد، اعلام برلئت و بیزاری می کنند و به دفاع از حق برمی خیزند.
حجت الاسلام مالمیر  گفت:مردم ایران اسلامی به دنیا نشان دادند که فلسطین خط قرمز اسلام است و حمایت از مظلومان در منطقه در سرلوحه امور مسلمین است.

نماینده دفتر ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت؛ به فضل الهی بزودی شاهد نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیسم  که نفس های آخرش را می کشد خواهیم بود.
 
حجت الاسلام مالمیر به سومین پیام حضور مردم ولایی در روز قدس اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم نشان از عزت، بالندگی و سرافرازی ملت ایران بود و به تمام جهانیان ثابت کردند که می خواهند زندگی عزتمند و مقتدرانه ای داشته باشند،و به تمام دنیا این مهم را مخابره کردند و با دادن شعارهایی پیرامون تقدیر و خداقوت به سپاه ثلابت کردند که تحریم و امثالهم نمی تواند از اتحاد و سرافرازی ملت بکاهد بلکه در مقابل کوچکترین حرکتی قد علم می کنند و این انقلاب را به پیش می برند.
وی اذعان داشت: مابه زورگویان و مستکبران جهانی ثابت کردیم که هر لحظه احتیاج شود مردم آماده اند، و هر توطئه ای را در نطفه خفه کرده و در سخت ترین شرایط آماده دفاع از اسلام و محکم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
حجت الاسلام مالمیر گفت: مردیم دیروز به روحانی اجازه ندادند در راهپیمایی روز قدس حضور یابد و با سردادن شعارهای" روحانی بنی صدر پویندتان مبارک" و روحانی را مجبور کردند.مردم فهیم ایران می دانند که امنیت کشور مدیون خون شهدا و رهبری معظم انقلاب و نیروهای جان بر کف سپاه است
وی یادآور شد: مردم فهیم ایران بیدارند که هر لحظه اراده کند مثل سال 88 بر علیه معاندان نظام چه در داخل و چه خارج میحکم ایستاده اند و کسی جلودار مردم نخواهد بود.



ارسال نظرات