مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر:

روز جهانی قدس، روز پیمان مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین است

حجت الاسلام احدی گفت: روز جهانی قدس، روز پیمان مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۰۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند.

وی افزود: بار ديگر همگام با تمامي مسلمانان جهان در روز جهاني قدس و هم صدا با ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت اله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) جنايات وحشيانه و غير انساني رژيم جعلي ،سفاک و غاصب صهيونيستي و استکبار جهاني که شادماني ضيافت الهي را به ضيافت مرگ تبديل کرده و مردم مظلوم فلسطين را با حملات وحشيانه خويش به شهادت رسانده و مي رساند که دلهاي تمامي انسانهاي آزادي خواه جهان را به درد آورده است محکوم می کنیم.

حجت الاسلام احدی با بیان اینکه روز قدس، روز اعتراض به مظلومیت انسان در روزگار ما و محکومیت بیداد، اشغال و حق کشی است، افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ قاطعانه‌ای به شيطنت‌های رژيم اشغالگر قدس و امپریالیست جهانی، آمریکای جنایتکار، این مدعيان دروغين دموكراسی و حقوق بشر است.

وی افزود: مردم با حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس، بارقه های امید به نصر و پیروزی را در دل مردم بی دفاع فلسطین بوجود آوردند و با شادمانی آنان، موجب خشنودی خداوند می شوند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیرضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ملت ایران و مسلمانان جهان خواستار بازگشت فلسطین به بدنه جهان اسلام هستند و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم کرده و این حمایت را با صدای هر چه بلند تر و با شعار مرگ بر اسرائیل اعلام خواهند کرد.


وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز پیمان مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین است، اظهار داشت: روز قدس با آینده‌نگری و تدبیر حضرت امام(ره) امروز به یک نهضت جهانی مسلمانان برای مقابله با رژیم جعلی صهیونیسم تبدیل شده است.

ارسال نظرات