اهالي مومن و ولايت مدار شهرستان نیر در قالب گروه ها و اقشار مختلف با برگزاري راهپيمايي در سطح شهرحمايت خود را از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين اعلام و با آرمان هاي امام خميني(ره) تجديد ميثاق كردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، راهپيمايي مردم نیر ساعت 12 از روبروی بانک ملی اين شهر آغاز شد و راهپيمايان در حالي كه شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آل سعود سر مي دادند ضمن اعلام نفرت و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این رژیم اشغالگر، حمایت قاطعانه خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند و با تجمع در مصلاي نیر و قرائت قطعنامه بر لزوم حمايت مردم جهان از حقوق فلسطينيان تاكيد كردند.

حضور گسترده مردم از مسوولان تا اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان همراه با والدین خود در هوای گرم نیر با دهان روزه صحنه هایی از وفاداری مردم به آرمان های امام راحل را در این راهپیمایی تداعی کرده بود.

در راهپيمايي روز جهاني قدس نیر گروه ها و اقشار مختلف مردم روزه دار از فرهنگيان، بازاريان، کارگران ورزشکاران، دانشجويان، دانش آموزان كارمندان دولت و تشكل هاي مردمي حضور داشتند.

ارسال نظرات