مستندساز کشورمان گفت: اگر می بینید کسانی نیستند که برای کارهای فرهنگی ایجابی برنامه ریزی های فرهنگی کنند این دلیل نمی شود که ما کار نکنیم. هر کسی باید یک گوشه ای از کار را گرفته و انجام دهد.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۱۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
محسن اسلام زاده مستندساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار گفت: متاسفانه عده ای از مفهوم آتش به اختیار بد استفاده کردند.

وی افزود: نمونه بارز آتش به اختیار که هفته گذشته هم اتفاق افتاد که برای خود من هم جالب بود ما حدودا ده سال پیش مجموعه ای را تحت عنوان مرزبانان شروع کردیم بدون اینکه سفارش و دغدغه جایی باشد. در باره مرزبانان عزیزمان که از مرزها حراست می کنند و جلوی نا امنی ها را می گیرند.

مستندساز کشورمان گفت: این مجموعه را ما ده سال پیش تولید کردیم که سه چهار سال هم بایکوت بود در حالی که رهبری هم در این مورد دغدغه داشتند و نگاهی به آن نمی شد ولی این روزها از شبکه های مختلف پخش می شود.

اسلام زاده تصریح کرد: به نظر من آتش به اختیار یعنی اگر می بینید کسانی نیستند که برای کارهای فرهنگی ایجابی برنامه ریزی های فرهنگی کنند این دلیل نمی شود که ما کار نکنیم. هر کسی باید یک گوشه ای از کار را گرفته و انجام دهد. الان عده ای کارهایی را انجام می دهند و چند سال بعد مسئولان به آن احتیاج پیدا کرده و مراجعه می کنند.

وی گفت: اگر قرار گاهی نبوده که به ما جهت دهد ما خودمان کار کرده ایم. مهمترین مسئله دغدغه داشتن است و اینکه با یک برنامه ریزی مناسب به سمت تولیداتی برویم که منطبق با نیازها و مشکلات جامعه باشد.

ارسال نظرات