مدیر‌کل اوقاف استان سیستان و بلوچستان :

۲۴ وقف جدید در طول ماه رمضان در سیستان و بلوچستان ثبت شده است

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۴ وقف جدید در ۵ شهرستان سطح استان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۲۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، با تاکید بر ضرورت ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه، اظهار داشت: با گذشت زمان و تنوع نیازها، به وقف‌های نوین در عرصه‌های مختلف مانند  وقف برای ازدواج ، علم و فناوری، اشتغال و درمان نیاز جدی‌تری پیدا کرده‌ایم.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان از وقوع 24 فقره وقف جدید در ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: از مجموع 54 فقره وقف‌های جدید صورت گرفته از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، 24 فقره آن در ماه مبارک رمضان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این وقف‌ها در 5 شهرستان سطح استان به ثبت رسیده که اکثر آنها مربوط به منطقه سیستان است. از این وقف‌ها یک مورد مربوط به شهرستان زهک، 2 مورد مربوط به شهرستان زابل، 2 مورد مربوط به شهرستان هامون، 5 مورد مربوط به شهرستان هیرمند، 8 مورد مربوط به شهرستان نیمروز و 6 مورد مربوط به شهرستان زاهدان بوده است.

حجت‌الاسلام تدینی با اشاره به وقف‌های صورت گرفته در استان در ماه مبارک رمضان امسال، گفت: این وقف‌های جدید شامل 2 فقره وقف منفعتی و 22  فقره وقف انتفاعی بوده است
ارسال نظرات
آخرین اخبار