امام جمعه اصلاندوز گفت:اقدام مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به مواضع تروریتسها در واقع سیلی سنگینی به داعش بود که صدای آن را اربابانشان به خوبی و روشنی شنیدند.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۲۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع تروریست های داعش در دیرالزور سوریه گفت:پاسخ موشکی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام کور تروریستی در تهران موجی از شور و شادی و امید در میان اقشار مختلف مردم بوجود آورد.

وی با اشاره به وعده سپاه مبنی بر تلافی و پاسخ قاطع و پشیمان کننده به آن افزود: کاری که سپاه کرد از هر حیث اقدامی دقیق و انقلابی و حساب شده بود تمامی موشک های شلیک شده با سرعت خیره کننده و دقیقا در نقطه هدف به زمین فرود آمد.که شبیه یک معجزه بود که اراده پولادین مردان مرد با ایمان و سلحشور ایران اسلامی در سطح جهان به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه این اقدام انقلابی و موفق که در 30 سال پس از دفاع مقدس بی نظیر و بی سابقه بود گفت: نه فقط اتاق فرماندهان نیروهای تروریستی داعش را منهدم ساخت که در واقع قلب حامیان و زورگویشان یعنی اسراییل و آمریکا و عربستان سعودی را نیز هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد:اقدام مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به مواضع تروریتسها در واقع سیلی سنگینی به داعش بود که صدای آن را اربابانش به خوبی و روشنی شنیدند.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:آنچه بر عظمت کار فرزندان سپاهی ایران افزود و دشمن را نیز در حیرت گیج گننده ای قرار داد این بود که همزمان با نمایش قدرت اقتدار موشکی تجلی قدرت نظامی و اشراف اطلاعاتی توسط پهبادهای ایرانی گوشه ای دیگر از اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذارد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان باید عوامل اقتدار نظامی همچون سپاه را تقویت کنند افزود:ما در این حرکت خواستیم بگوییم کشوری نیستیم که با یک تهدید عقب نشینی کنیم و ما به دنیا گفتیم که اقتدار در شجاعت اقدام است نه لفاظی کردن.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس از حضور پرشکوه مسئولان و مردم خداجو و روزه دار اصلاندوز مغان تقدیر و تشکر کرد و گفت:این حضور باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی و یاس دشمنان نظام شد.

حجت الاسلام اسدزاده روز قدس را روز همبستگی بین المللی اسلامی،روز مقابله با مستکبرانی همچون آمریکا و اسراییل،مقدمه نابودی آمریکا و مستکبران،روز اهتزاز بین المللی بیرق اسلام و روز اعلام وجود ملتهای مستضعف دانست و گفت:بنا به فرموده امام راحل تکلیف همه مسلمین است که قدس را آزاد کنند و اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره)روز قدس را برای آزادی فلسطین هم مهندسی کرد و هم جهانی افزود:با وحدت کلمه همه مشکلات مسلمانان حل می شود.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران این شهید گرانقدر و تبریک هفته قوه قضاییه به رییس و کارکنان دادگاه عمومی اصلاندوز گفت:ضامن اقامه عدل و صحت عمل مسئولان و کار آمدی دستگاهها در گرو قوه قضاییه است.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان فرارسیدن عید سعید فطر را به تمام مسلمانان و روزه داران تبریک گفت و بر حضور پرشکوه مردم در نماز عید فطر تاکید کرد.

ارسال نظرات