خبرهای داغ:
مردم انقلابی مومن و متعهد شهر اقبالیه در حاشیه برگزاری راه پیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۴۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مردم انقلابی مومن و متعهد شهر اقبالیه در حاشیه برگزاری راه پیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین حمایت کردند.

این راهپیمایی با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهردار و اعضای شورای شهر اقبالیه و دیگر مسوولین برگزار شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه بود و سپس حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در خطبه های نماز جمعه هم به موضوع کشورهای مسلمان منطقه اشاره کرد و خواستار رسیدگی به وضع مسلمانان بحرین، عربستان، عراق و سوریه شد.

وی از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پرتاب موشک بر سر تکفیری های داعشی در سوریه تقدیر و گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه و نمایش اقتدار ایران اسلامی، موجبات خوشحالی و غرور ایرانیان را به وجود آورد و موج حمایت از این اقدام سپاه توسط بسیاری از شخصیت‌ها فضای کشور را پر کرد، به طوری که حتی آن‌هایی هم که هنر اصلی‌شان زانو زدن مقابل بیگانگان است، نهایتا ناگزیر به حمایت از این اقدام شجاعانه شدند.

گفتنی است مردم روزه دار شهرهای قزوین، الموت، اقبالیه، محمودآباد نمونه، نظام آباد، طارم سفلی و کوهین و دیگر شهرهای تابعه شهرستان قزوین در راه پیمایی عظیم روزجهانی قدس شرکت کردند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها