خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: پیدایش گروه های تکفیری، سلفی، داعش و... فرزند خلف خود آمریکا و حامیان آنهاست و آنها به دنبال داعش کنترل شده در منطقه هستند و در جایی که داعش شکست می خورد وارد عمل می شوند.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۵۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، راهپیمایی عظیم روز قدس با حضور پر شور مردم شهر اقبالیه، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه، شهردار اقبالیه، رئیس کمیته امداد شهر اقبالیه و دیگر مسئولین در شهر اقبالیه برگزار شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این راهپیمایی و در جمع مردم شهر اقبالیه با گرامی داشت روز قدس و تشکر از حضور پر شور مردم انقلابی شهر اقبالیه در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم امروز با دهان روزه و تمام آزادی خواهان جهان با حضور پر رنگ خود در سراسر کشور و سراسر جهان حضور یافتند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی نقش رهبری است، روز قدس یکی از برجستگی های نقش رهبری است که حضرت امام خمینی(ره) با تیز بینی خود جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال را روز قدس نامیدند که باعث شده است هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی به انزوا فرو رود و از ترس به خود بلرزد.

محمدی افزود: همیشه اسرائیل نسبت به کشور عزیزمان یک حرکت تهاجمی داشته است و آن سخن امام خمینی(ره) و نام گذاری روز قدس باعث شد در خفقان بماند و همه دنیا امروز یکپارچه به سمت رژیم صهیونیستی قیام کرده و اعلام انزجار خود را اعلام می کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: برخی از دوستان و مسئولین می گویند چالش با دنیا هزینه دارد ولی مطمئن باشید سازش با دنیا هزینه ای بیشتر از آن دارد و خواهد داشت.

وی ابراز کرد: پیدایش گروه های تکفیری، سلفی، داعش و... فرزند خلف خود آمریکا و حامیان آنهاست و آنها به دنبال داعش کنترل شده در منطقه هستند و در جایی که داعش شکست می خورد وارد عمل می شوند.

محمدی تأکید کرد: اوج کار گروه های تکفیری  در ایران بود که یک شیطنت کوچک در مجلس و حرم امام خمینی(ره) انجام دادند که مقام معظم رهبری در پاسخ به این اقدام آنها فرمودند جواب این ترقه بازی را با سیلی خواهیم داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی به موقع و هوشمندانه سیلی محکمی به آنها زد.

این مسوول اظهار داشت: یک روزی ما در تهیه فشنگ مشکل داشتیم ام الحمدلله امروزه پیشرفت چشم گیری در تجهیزات نظامی داشتیم که نمونه آن موشک های میان برد و دور برد و دیگر تجهیزات پیشرفت نیروهای مسلح می باشد زمان بزن در رویی گذشته است امروز ما در دنیا تأثیر گذار هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی در کشور می گویند چرا ایران در دیگر کشورهای منطقه هزینه می کند، باید بدانند که این هزینه ها و حمایت ها برای دفاع از کشور خودمان و برقراری امنیت است.

وی این اقدام اخیر سپاه علاوه بر اینکه جواب محکمی به داعش بود جوابی هم برای دیگر دشمنان کشور عزیزمان است که اینها همه به خاطر حضور مردم، ایمان و حضور رهبری مقتدر و و مدبر است، امروز همه مسوولین باید خادم این مردم با معرفت و همشیه حاضر در صحنه باشند و هر کاری می کنند برای مردم و اشتغال را در جامعه ایجاد کنند.

محمدی در خاتمه عنوان کرد: هیچ شکی نداشته باشید که رژیم صهیونیستی اسرائیل نابود خواهد شد که این اتحاد و همدلی مسلمانان جهان را می خواهد، دشمنان بر این مسمم هستند که اتحاد مسلمانان را از بین ببرند باید هوشیار باشیم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها