خطیب نماز جمعه هرات گفت:مبارزه با اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که آنها هدفشان تسلط بر دنیا است و می خواهند بر دنیا حکومت کنند و حکومت اسلامی را از بین ببرند.
کد خبر: ۸۸۷۸۲۷۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، ؛حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری در خطبه های نماز جمعه هرات نقش مردم را در فلسطین مهم برشمرد و افزود: نقش مردم در انقلاب جمهوری اسلامی بی بدیل است یکی از پایه های حکومت اسلامی، امت اسلامی است.

وی با بیان حمله موشکی سپاه به دیرالزور اظهار کرد: دشمن زمانی که عملیات تروریستی در کشور ما رخ می دهد ابراز خرسندی می کند اما زمانی که ایران به تروریسم ها حمله موشکی می کند و اقتدار خود را نشان می دهد عصبانی می شد.

خطیب جمعه هرات یادآور شد: تا زمانی که تقوا و پرهیزگاری رمز پیروزی ملت باشد هیچ ضرری از سوی دشمن به آنها وارد نخواهد شد.

جعفری تاکید کرد: حکومت اسلامی حکومتی است مبتنی بر وحی و قرآن و سیره نبوی و علوی و حکومتی است که در دنیا نظیر ندارد و این حکومت همچنین زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران است اما این حرف نو و جدیدی نیست و آمریکا از زمان انقلاب تاکنون بدنبال تغییر نظام بوده است و این یک حرف نو و جدیدی نیست.

وی گفت: مبارزه با اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که آنها هدفشان تسلط بر دنیا است و می خواهند بر دنیا حکومت کنند و حکومت اسلامی را از بین ببرند.

ارسال نظرات